Simpatični fakin s okruglim ušima i dugačkim repom ne stari - stoga kolekcije koje su njemu u čast kreirali dizajneri pršte mladenačkom energijom.
Kad je prije nekoliko tjedana američki internetski magazin Ranker objavio listu sto najutjecajnijih osoba na svijetu po izboru čitatelja, među kraljevima, svecima i filozofima našao se i jedan - miš. Zvuči blasfemično, no ne čudi jer je Mickey Mouse jedan od glavnih simbola pop-kulture. Vjerojatno zbog, kako ga je opisao njegov “tata” Walt Disney, “plemenitog srca, neustrašivog stava i skromnog podrijetla’, osobina s kojima se ljudi mogu - ili se žele - poistovjetiti.

Debitirao je u svibnju 1928., u nijemom crtiću “Plane Crazy” (Ludi avion), no datumom njegova rođenja smatra se prikazivanje “Parobroda Willieja” 18. studenog iste godine - prvog zvučnog animiranog filma s Mickeyjem. A kako je nacrtan u nekoliko poteza bez suvišnih detalja - što je bila ideja crtača Uba Iwerksa, zaposlenika Disneyjeve kompanije - vrlo lako postaje uzorak koji se aplicira na haljine, majice, torbe, maske za mobitele...



Miš Mickey omiljeni je motiv mnogim dizajnerima - Jeremyju Scottu, Marcu Jacobsu te Humbertu Leonu i Carol Lim iz marke Opening Ceremony, koji su Mickeyjev devedeseti rođendan obilježili u jesenskim kolekcijama - kreiravši odjevne predmete ukrašene njegovim likom.









Pripremila: Iva Gradišer
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....