Kolekcija Louis Vuitton

 LOUIS VUITTON
Želimo ih

La Beauté Louis Vuitton: Pogledajte kako izgleda prva beauty kolekcija luksuznog brenda, ruževi dolaze čak u 55 nijansi

Miris ruževa potpisuje parfumer Jacques Cavallier-Belletrud, a kretivna direktorica kolekcije je slavna Pat McGrath.

Miris ruževa potpisuje parfumer Jacques Cavallier-Belletrud, a kretivna direktorica kolekcije je slavna Pat McGrath.

Ostvarila se najava kako će modna kuća Louis Vuitton pokrenuti prvu kolekciju šminke, La Beauté Louis Vuitton. Već su tijekom svoje revije u ožujku, na Tjednu mode u Parizu, otkrili da im se pridružila britanska vizažistica i poduzetnica Patricia Ann McGrath, jedna od rijetkih poduzetnica u beauty industriji s titulom Dame Britanskog imperija. Već se tada slutilo što se priprema, a sada je napokon došao trenutak premijerno pokazati ekskluzivan dodatak unutar dekorativne kozmetike s prepoznatljivim luksuznim standardima brenda.

Točnije rečeno, Pat McGrath postala je kreativna direktorica beauty linije La Beauté Louis Vuitton s namjerom kreirati 55 ruževa: inicijali Louis Vuittona, LV, također znače 55 ispisano rimskim brojkama. U kolekciji se nalazi i deset balzama za usne te osam paleta sjenila dostupnih do jeseni ove godine, otkriva Marie Claire. Namjera modne kuće je redefinirati ljepotu kao način života i podići je na razinu umjetnosti, s primamljivim predmetima i proizvodima koji odražavaju filozofiju kuće.

"Radeći više od 20 godina iza kulisa na modnim revijama Louis Vuittona, oduševljena sam što sada igram tako ključnu ulogu u lansiranju La Beauté Louis Vuitton, koji je rezultat izvanredne umješnosti, kreativnosti i inovacije... Svijet ljepote je puno više od samog proizvoda, a ono što ovdje stvaramo otvorit će novu razinu luksuzne ljepote", rekla je Pat McGrath u priopćenju kuće.

image

Pat McGrath na nekadašnjem radnom mjestu - u backstageu revija

GRANT LAMOS IV/GETTY IMAGES/PROFIMEDIA

S kreativnim direktorom Louis Vuittona za žene, Nicolasom Ghesquièreom, surađivala je više od desetljeća na revijama i kampanjama. Stoga ne iznenađuje da je nadahnuće potražila "na izvoru", u kreacijama za žene koje iz sezone u sezonu definiraju ženstvenost i ekskluzivnost na samo toj kući svojstven način.

Satenski i mat finiši

Dvojac je, naime, dugo surađivao stvarajući make-up lookove za modne revije: Pat McGrath posegnula je u tu bogatu riznicu i stvorila dojmljivu kolekciju. Teško da postoji žena koja ne bi poželjela isprobati mat ruževe bogatih boja za sve tipove kože. Kao i do sada, održiv dizajn pakiranja odjeće primjenjuje se i u novoj kozmetičkoj liniji s prepoznatljivim monogramom kuće, od tuba za ruževe i sjajila do paleta sjenila.

Ukratko, ruž za usne marke La Beauté bit će dostupan u 55 nijansi, podijeljenih između 27 satenskih i 28 mat varijanti. Osim primamljivih tonova, ruževi su obogaćeni recikliranim voskovima ruže, jasmina i mimoze, pomiješani su s blagotvornim shea maslacem i hijaluronskom kiselinom.

image

Parfumer Jacques Cavallier-Belletrud

YANN COATSALIOU/AFP/PROFIMEDIA

Boje su postojane do 12 sati za mat formule, a u sjajnijim formulama ruževa hidratacija traje čak 24 sata. Louis Vuittonov parfumer Jacques Cavallier-Belletrud stvorio je mirisne note za dekorativnu kozmetičku liniju, inspiriran ruževima iz prošlosti – za koje smo do lansiranja La Beauté Louis Vuitton govorili da ih, eto, više nema... Miris ruževa uključuje note mimoze, jasmina i ruže, a sastojci stižu iz čuvene radionice Les Fontaines Parfumées u Grasseu u Francuskoj.

Posebna su priča LV Baume balzami za usne: dolaze u 10 prozirnih nijansi, a pritom ih njeguju, čak i umjereno zaglađuju. To je razlog zbog kojeg se sjajila nanose slojevito, s tim da njihove formule sadrže shea maslac, hijaluronsku kiselinu, ekstrakt bobičastog voća u pet okusa te reciklirani vosak mimoze. Usnama pružaju 48 sati hidratacije, 24 sata "svilenkastog" osjećaja i pritom ih (ponavljamo) umjereno čine glatkijima.

image

Freancusko-belgijski dizajner Nicolas Ghesquiere, kreativni direktor Louis Vuittona za žene

BERTRAND GUAY/AFP/PROFIMEDIA

Pat McGrath poznata je po sjenilima, stoga je kolekcija paleta LV Ombres jedan od najuzbudljivijih dijelova premijerne kolekcije.

Uskoro u prodaji

Sadržavat će osam paleta, svaka će imati četiri sjenila. Prema priopćenju kuće, sve palete će uključivati tri nosive, svakodnevne nijanse i jednu istaknutu, kojom se naglašava pogled: sve će biti dostupne u mat i u svjetlucavoj verziji. Cijela kolekcija bit će dostupna za kupnju na web stranici kuće od 29. kolovoza.

Ruževi za usne i balzami za usne stoje 160 dolara, a punjenja će biti dostupna od 70 dolara. Cijena svake palete je oko 250 dolara, a punjenja su 90 dolara, navodi Marie Claire. Jesu li ovo skupi artikli? Odgovor glasi: to je Louis Vuitton. S obzirom na to da su svijet mode i kozmetike isprepleteni, sve je veća potreba za podizanjem razine kvalitete i u beauty priči. Po tom pitanju, Louis Vuitton je, u najmanju ruku, prepoznatljiv. Tu je već dugo na svom terenu.

05. prosinac 2025 04:05