VIOLETTE_FR
Bisou Balm

Napravljen po mjeri Francuskinja: Aposlutno razumijemo zašto svi pričaju o ovom ruž-balzamu

Ovaj hibrid ruža i balzama na usnama ostavlja efekt "ugrizenih usana" zbog čega je postao hit na TikToku.

Ovaj hibrid ruža i balzama na usnama ostavlja efekt "ugrizenih usana" zbog čega je postao hit na TikToku.

Francuskinje, osim što su često modna inspiracija, svi obožavaju i zbog njihovog neopterećenog beauty izričaja u kojem je naglasak najčešće stavljen na usne. Upravo na tom tragu je i novi proizvod Biosu Balm francuskog brenda Violette_FR koji je postao neopisivo popularan, a osmislila ga je kreativna direktorica šminke francuskog brenda Guerlain koja je prije tri godine pokrenula svoj brend.

Violette Serrat je samouka vizažistica i poduzetnica koja je i sama sinonim pariškog šika - zaštitni znak su joj šiške, a make-up uvijek savršeno nenametljiv.

Bisou Balm: Zvijezda Violette_FR kolekcije za njegu usana

Glavna kozmetička zvijezda na TikToku je Biosu Balm, inovativni proizvod francuskog brenda Violette_FR. Radi se o hibridu između ruža za usne i balzama koji je dizajniran tako da ostavlja efekt "ugrizenih usana", odnosno na francuskom "bouche mordue".

image
VIOLETTE_FR

Bisou Balm dolazi u šest zavodljivih nijansi inspiriranih tradicionalnim francuskim slatkišima iz Violettinog djetinjstva.

  • Bonbon Coquelicot - vatreno crvena
  • Amour Fou - grimizna nijansa
  • Bêtise - topla crvena nijansa, najprodavanija i prva predstavljena boja
  • Sucette - senzualna, svijetlo ružičasta boja maline
  • Guimauve - nježna koraljno narančasta
  • Calisson - topla, nježna nijansa breskve

Svaka nijansa daje nježnu, prozračnu boju usana, a istovremeno ih hidratizira i njeguje.

image

Bisou Balm dolazi u šest nijansi

VIOLETTE_FR

"U Francuskoj, nakon crvenog ruža, omiljeni look je ‘bouche mordue‘ (ugrizene usne). Kako bi se to postiglo, nanosio se balzam za usne pa nakon toga malo ruža te bi se na kraju "poljubila" maramica kako bi se uklonio višak i kako bi završni look izgledao prirodnije, poput golih usana. Bisou Balm ostavlja upravo pravu količinu pigmenta kako bi se to postiglo jednim potezom", objasnila je Violette inspiraciju koja stoji iza proizvoda koji se nanosi izravno na usne (nema pripreme prije) te se kod nanošenja prelazi malo preko prirodne linije usana. Možete nanijeti do tri sloja, ovisno o tome koliko pigmenta želite. Ako su vam usne jako isušene, prije Bisou Balma nanesite hidratantni proizvod.

Dostupnost i cijena

Bisou Balm dostupan je na službenom web shopu Violette_FR po cijeni od 34 eura, a dolaze i u setovima od dva (54,27 €) ili tri (81 €) nijanse. Iako nije najpristupačnija cijena, svi koji su probali tvrde da se itekako isplati. Njihov prvi balzam - Bêtise najprodavaniji je iz te linije te je često nedostupan pa ako ga uhvatite "na stanju" požurite s kupovinom. Iako je Bisou Balm prvenstveno namijenjen za usne, mnoge žene ga koriste i kao lagano rumenilo.

image

Najpopularnija nijansa je Bêtise

VIOLETTE_FR

"Ovo je proizvod koji preporučujem svim prijateljicama koje ne vole ruževe, a ipak žele malo boje na usnama. Jako je jednostavan, ovo je vrhunac francuske kozmetike - proizvod koji stavim u džep traperica i nanesem bez ogledala", poručila je Jessica Matlin, direktorica ljepote online trgovine Moda Operandi.

Violette_FR: Više od Bisou Balma

Iako je Bisou Balm zvijezda brenda, Violette_FR nudi i druge make-up i skincare proizvode. Tu je Boum-Boum Milk - tonik, serum i hidratantna krema u jednom te Yeux Paint, tekuće sjenilo za oči u jarkim bojama, a u ponudi je i jedan proizvod za kosu - suhi šampon Frange Puff. Violette je za svoj brend osmislila i parfem Avec Amour za koji kaže da je senzualan i izazovan miris koji budi sva osjetila, a u kojem prevladavaju note jantara, sandalovine i vetivera te ylang-ylang i bergamot.

image

Violette Serrat često je i model za svoje proizvode, koje uvijek prezentia na više različitih modela

VIOLETTE_FR

Violette, osnivačica brenda

Osim što vodi vlastiti brend, Violette je također kreativna direktorica šminke za Guerlain. Njezin YouTube kanal @Violette_fr ima preko 24 milijuna pregleda, a na Instagramu je prati gotovo 500 tisuća ljudi. Na sve te platforme privukla je veliki broj obožavatelja jer osim savjeta o šminkanju, na njima dijeli i svoju filozofiju života, ali slavi i individualnost i različitost.

To prenosi i u proizvode koje lansira pa je tako i Bisou Balm savršen spoj koji kombinira praktičnost balzama za usne te eleganciju ruža, što je definicija jednostavnog francuskog šika.

Linker
02. listopad 2024 17:12