PRESS/UNSPLASH
Brojke ne lažu

Ovo je deset najpopularnijih kozmetičkih brendova na svijetu

Ljestvicu je složila platforma za prodaju kozmetike Cosmetify na temelju broja pretraga na Googleu, pratitelja na Instagramu i drugih pokazatelja.

Ljestvicu je složila platforma za prodaju kozmetike Cosmetify na temelju broja pretraga na Googleu, pratitelja na Instagramu i drugih pokazatelja.

Svijet kozmetičkih brendova postaje bogatiji iz tjedna u tjedan; svako toliko neki etablirani brend izbaci novi proizvod ili liniju ili pak neki celebrity uskoči na područje njege kože ili šminke. U tom moru robnih marki, aktivnih sastojaka i inovacija sve je teže plivati, pa nam u snalaženju mogu pomoći podaci o tome koji brendovi doista zanimaju kupce.

Dobra smjernica pritom može biti opsežan globalni izvještaj platforme za kupnju kozmetike Cosmetify koji na temelju brojnih faktora, kao što su broj pratitelja i spominjanja na Instagramu, broj pretraga na Googleu, promjena u trendovima pretraživanja, otkriva najtraženije beauty brendove u 2022. Pretpostavlja se da će i ove godine ti brendovi nastaviti dobivati na zamahu. Pokazalo se da kupci pri kupnji preparativne i dekorativne kozmetike najviše traže djelotvornost, održivost i jednostavnost primjene.

Evo kojih deset brendova prema Cosmetifyju to najbolje zadovoljava.

image

Milly Bobby Brown na lansiranju svog brenda Florence by Mills koji ima važnu misiju - prilagoditi beauty industriju generaciji Z

JOEY ANDREW/INSTAR IMAGES/PROFIMEDIA

1. Florence by Mills

Tako mlada, a već pobjednica! Na prvom je mjestu Florence by Mills, brend glumice Millie Bobby Brown koja će za koji dan napuniti devetnaest. Brend je pokrenula još 2019. i to zato što, kako je rekla, tada nije ništa znala o industriji ljepote, a htjela je naučiti, ali i zato što je htjela predvoditi promjene u beauty industriji za generaciju Z. Sudeći po plasmanu, vrlo uspješno ostvaruje oba cilja – njeni su proizvodi bez parabena, sulfata, ftalata i umjetnih mirisa, učinkoviti su i imaju razumnu cijenu, što je priskrbilo brendu eksplozivan skok zanimanja na Instagramu i Googleu.

2. CeraVe

Ovaj brend s golemim rasponom proizvoda za njegu kože, osnovan prije osamnaest godina, omiljen je među dermatolozima zbog djelotvornosti, a i zbog toga što njegove proizvode doista razvijaju dermatolozi. Cjenovno je pristupačan i može se kupiti u većini drogerija, što sigurno pridonosi uspjehu. Tijekom prošle godine prikupio je 18,4 milijuna pretraga na Googleu, a nedavno smo mogli vidjeti da njihove proizvode u neseseru ima i moćna trendseterica Kim Kardashian.

3. Glossier

Cijenom povoljni proizvodi, okrenutost prirodnome, ugodan i prepoznatljiv dizajn i, naravno, učinkovitost glavne su odlike brenda Glossier. Nakon određenih problema, vratili su se na zadovoljstvo svih koji cijene održivost i veganstvo u kozmetici.

4. The Body Shop

Engleski brend počeo je 1976. kao mala trgovina s kvalitetnim proizvodima za njegu kože u bočicama koje su se mogle ponovo puniti. U međuvremenu je stekao mnoštvo poklonika, a nakon uspona i padova proživljava pravu renesansu s više od 40 milijuna pretraga na Googleu unazad godinu dana.

5. Estée Lauder

Poslovni ljudi Estée i Joseph Lauder prije 77 godina osnovali su kozmetičku kompaniju u New Yorku koja se otada proširila na više od 150 svjetskih zemalja. S brojnim i kvalitetnim proizvodima za make up, njegu kože i kose i parfemima prepoznatljiva je diljem svijeta i samo nastavlja rasti.

6. Revolution

Na ljestvicu Cosmetifyja britanski beauty brand Revolution probio se prvi puta i odmah skočio na šesto mjesto. Omiljeni su na TikToku, na Instagramu su prikupili oko 3,5 milijuna pratitelja, što i nije čudno kad u proizvode ugrađuju najnovije sastojke, tehnologije i formulacije i još ih prodaju po povoljnim cijenama. Dakle, može se.

7. Yves Rocher

Francuski kozmetički brend poznat po prirodnoj kozmetici biljnog porijekla u šezdesetak godina postojanja proširio se na 88 zemalja, a prošle je godine na Googleu imao 30 milijuna pretraga. Osim što se brinu, kako duhovito kažu, za žene i ostale, brinu se i za planet jer poštuju i štite okoliš održivim pristupom u proizvodnji, ekološki prihvatljivom ambalažom i odgovornim partnerstvima diljem svijeta.

8. Olaplex

Nije iznenađenje što se na popisu našao i kultni brend za njegu kose čiji proizvodi pokrivaju potrebe svih tipova i stanja kose. Osnovan je prije nepunih deset godina, pa se očekuje i nastavak uspona, a na to upućuje i 18,5 milijuna pretraga na Googleu tijekom prošle godine.

9. Fenty Beauty

Evo i nje - jedna od vladarica popa Rihanna, postala je i vladarica kozmetike – njezin brand Fenty Beauty, popularan i zbog široke ponude proizvoda prilagođenih različitim tonovima kože, na Instagramu ima gotovo 12 milijuna pratitelja. Fenty uspješno pronosi Rihanninu slavu dalje svijetom, jer ime brenda zapravo je njezino prezime.

10. Caudalíe

Kozmetički brend koji slavi francuski pristup ljepoti i koristi prirodne sastojke bilježi jednu od najvećih stopa rasta na Instagramu. Djelotvornost njegovih proizvoda temelji se na resveratrolu, moćnom antioksidansu prisutnom u grožđu i vinu.

Linker
09. lipanj 2024 07:14