Korana Gvozdić

 PRESS
K-beauty

Popularni korejski brend napokon je stigao u Hrvatsku, a osvojit će vas s njegujućim formulama i laganim teksturama

Brend TFIT predstavio je u zagrebačkom studiju Ko:Kel filozofiju ljepote koja osvaja svijet - "no make-up" make-up, u znaku prirodnog sjaja, jednostavnosti i lakoće

Brend TFIT predstavio je u zagrebačkom studiju Ko:Kel filozofiju ljepote koja osvaja svijet - "no make-up" make-up, u znaku prirodnog sjaja, jednostavnosti i lakoće

U inspirativnom ambijentu zagrebačkog studija Ko:Ke, Beauty Garden, ekskluzivni zastupnik korejskog make-up brenda TFIT, predstavio je filozofiju ljepote koja osvaja svijet - "no make-up" make-up, u znaku prirodnog sjaja, jednostavnosti i lakoće.

Uz brojne beauty novinarke, influencerice i partnere, event je ponudio autentičan korejski experience, spajajući estetiku i emociju kroz atmosferu, glazbu i okuse.

image

Korejski make-up brend TFIT stigao je i u Hrvatsku

PRESS
image
PRESS

Za posebno gastronomsko iskustvo pobrinuo se chef Cheolhui Lee, poznat po svom inovativnom pristupu korejskoj kuhinji, koji je pripremio kreativne zalogaje i pića nadahnuta balansiranom harmonijom - istim vrijednostima koje TFIT prenosi kroz svoju filozofiju nježne, ali učinkovite ljepote.

image

Za posebno gastronomsko iskustvo pobrinuo se chef Cheolhui Lee

PRESS
image
PRESS

Posebnu pažnju privukao je dizajn i vizualni identitet eventa, koji je reflektirao TFIT-ovu filozofiju jednostavne elegancije čistih linija, svježih boja i suptilnih cvjetnih instalacija.

Za prezentaciju proizvoda odabrana je Silvija Bradić, priznata make-up artistica koja, između ostalog, ima i status umjetnice, zahvaljujući dugogodišnjem radu u filmskoj i kazališnoj šminki. Njezino iskustvo i osjećaj za prirodnu ljepotu činili su je idealnim izborom za predstavljanje TFIT filozofije "no make-up" make-upa.

image

Za prezentaciju proizvoda odabrana je Silvija Bradić, priznata make-up artistica koja između ostalog ima i status umjetnika

PRESS

Tijekom demonstracije, Silvija je prikazala kako TFIT make-up pristaje svim tipovima kože, od mladenačke do zrelije. Zahvaljujući laganim teksturama i prirodnom finišu, proizvodi su istaknuli ljepotu svake žene, bez obzira na dob, dok je rezultat bio sjajan, svjež i prirodan izgled kože.

Univerzalnost make-upa

Tijekom predstavljanja proizvoda, naglasak je bio na univerzalnosti make-upa koji pristaje svim tipovima kože - od mladenačke do zrelije. U interaktivnom dijelu eventa, vizažistica je demonstrirala kako proizvodi, zahvaljujući laganim teksturama i prirodnom finišu, ističu ljepotu svake žene, bez obzira na dob, dok je rezultat bio sjajan, svjež i prirodan izgled kože.

image

Posebnu pažnju privukao je dizajn i vizualni identitet eventa, koji je reflektirao TFIT-ovu filozofiju

PRESS

"Naša misija je predstaviti hrvatskom tržištu brendove koji mijenjaju percepciju ljepote, a TFIT to čini upravo kroz ideju da make-up nije maska, već način da istaknemo sebe. Filozofija ‘no make-up’ make-up savršeno se uklapa u duh današnje žene: sigurne i prirodne", izjavila je Irena Šehović, Brand Manager Beauty Gardena.

Tijekom večeri, uzvanici su imali priliku isprobati TFIT proizvode poznate po laganim teksturama, prirodnom finišu i formulama koje njeguju kožu, čineći je svježom i blistavom bez osjećaja težine. Event je potvrdio poziciju Beauty Gardena kao važnog igrača u dovođenju inovativnih beauty brendova na hrvatsko tržište i regiju, te još jednom pokazao snagu suradnje između dizajna, gastronomije i kozmetike.

S obzirom na interes koji je TFIT izazvao među uzvanicima, sada je idealan trenutak za upoznavanje s brendom - na Beauty Gardenu do kraja tjedna svi su proizvodi sniženi 15 posto, a uz svaku kupnju TFIT proizvoda iznad 50 eura dolazi poklon: viralni TFIT concealer u nijansi Neutral.

image

Jurija Milović

PRESS
image

Mia Matić

PRESS
image

Ana Vladušić

PRESS
image

Antonia Dora Pleško

PRESS
image

Iva Radojević i Agnieszka Wirkus

PRESS
image

Korana Gvozdić

PRESS
image

Korana Marović

PRESS
image

Lana Biželj

PRESS
image

Matea Frajsberger

PRESS
25. studeni 2025 09:25