FENTY BEAUTY
Uvjerljivo na vrhu

Znamo koja slavna osoba ima najuspješniji beauty brend ove godine

Prvoplasirana kozmetika uprihodila je više od pola milijarde dolara. Odlikuju je visokokvalitetne formule i doista širok raspon nijansi make upa.

Prvoplasirana kozmetika uprihodila je više od pola milijarde dolara. Odlikuju je visokokvalitetne formule i doista širok raspon nijansi make upa.

Uključivanje poznatih osoba u svijet ljepote i njege i lansiranje novih kozmetičkih linija s potpisom celebrityja toliko je intenzivno da je već postalo teško pratiti što je novo, tko je što pokrenuo i je li vrijedno buke koja se oko toga stvara. Srećom se Cosmetify, internetska platforma za traženje i kupnju kozmetičkih proizvoda, pozabavio podacima o uspješnosti beauty brendova poznatih u dosadašnjem dijelu godine, a za kreiranje top ljestvice uzeli su u obzir različite faktore, poput ukupnog prihoda i popularnosti u društvenim medijima.

Na prvom je mjestu brend megazvijezde Rihanne, koja se u posljednje vrijeme čini nezaustavljivom na svim poljima. Njezin Fenty Beauty, koji obožavaju i brojne njene kolegice s A liste celebrityja, temelji se na proizvodima visokokvalitetnih formula, uz doista širok raspon nijansi make upa. Fenty je u prošloj godini uprihodio više od 580 milijuna dolara, a od najviše moguće ukupne ocjene 10 u Cosmetifyjevom je ocjenjivanju postigao fenomenalnih 9,76 i zadržao prvo mjesto koje je isto tako uvjerljivo osvojio i prošle godine. Popularnost brenda i dalje raste, pa je odnedavno prisutan i na tržištu osam afričkih zemalja.

Na drugom je mjestu Kylie Jenner s brendom Kylie Cosmetics koji je postigao vrlo visokih 9,64 u ocjenjivanju, a na trećem Selena Gomez koja je dobila ocjenu 8,97 za svoju kozmetičku liniju Rare Beauty. Bez obzira na to kako će se poredak na ljestvici u budućnosti možda mijenjati, izgleda da će se trend kozmetičkih linija u vlasništvu slavnih osoba još dugo zadržati.

Linker
05. listopad 2024 03:09