Zahvaljujući viralnom trendu s TikToka, svakodnevna rutina pretvara se u luksuzni wellness ritual. S više od šest milijardi pregleda, ova digitalna estetika njege ne donosi samo čistu kožu, već i osjećaj potpune obnove i mira, pa ne čudi da je posebno osvojila generaciju Z.
U vremenu kada se svakodnevne navike sve više pretvaraju u male rituale uživanja, a tuširanje više nije samo higijenska nužnost već trenutak za sebe, rađa se #ShowerTok. Već godinama viralni TikTok trend, posebno omiljen među generacijom Z, pretvara običnu rutinu u luksuzno i pažljivo osmišljeno wellness iskustvo. S više od 6 milijardi pregleda, ShowerTok se nametnuo kao estetika njege. Spoj čistoće, opuštanja i vizualnog ugođaja svakodnevnicu čini posebnijom.
#ShowerTok obuhvaća videozapise u kojima korisnici dijele svoje detaljne rutine tuširanja, od pilinga i maski za kosu do završnih koraka s losionima, uljima i mirisima. Sve je popraćeno ugodnom glazbom, ambijentalnim svjetlima i estetikom koja podsjeća na kućni spa. Osim vizualne privlačnosti, ovaj trend odražava i sve veću potrebu da svakodnevni trenuci postanu izvor zadovoljstva i smirenosti.
U središtu ShowerTok filozofije nalazi se pojam everything shower, temeljita i višesatna rutina koja uključuje njegu tijela i kose, ali i pripremu prije samog tuširanja. Suho četkanje za limfnu drenažu, uljni tretmani, maske za lice i kosu, piling tijela, brijanje, dubinsko pranje kose i parfemi - sve to dio je jednog "tuširanja". Neki ovaj ritual koriste kao pripremu za važan događaj ili dolazak partnera, a za mnoge je to i forma samonagrađivanja. Cilj nije samo čistoća, već osjećaj obnove, mekoće kože i potpune relaksacije. Iako videi u kojim se sve to prikazuje traju najviše do tri minute, cijeli proces često traje i do četiri sata.
Jedan od ključnih razloga popularnosti ShowerToka leži upravo u njegovoj estetici, zbog koje se najčešće zanemaruje sam napor procesa. Uredne bočice proizvoda, pahuljasti ručnici, topla svjetlost i para koja ispunjava prostoriju. Gledanje ovih videa budi osjetila i stvara osjećaj ugode, čak i ako nismo dio tog trenutka.
No koliko god #ShowerTok poticao brigu o sebi, u pozadini se sve više nazire i aspekt estetiziranog konzumerizma. Snimke kupaonica često otkrivaju police pune losiona, ulja, pilinga i seruma, ponekad u tolikom broju da kupaonica više nalikuje na beauty odjel luksuzne robne kuće nego na intiman prostor.
Bez obzira na sve, jedno je sigurno, tuširanje nikad više neće biti samo brza obaveza. Uz ovaj trend, ono je postalo statement, trenutak za sebe, koji će možda inspirirati nekog da večeras upali mirisnu svijeću prije nego skokne pod tuš.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....