Privatni album
BEAUTY IKON@

Mirna Petrović bez filtera: Drugačiji pogled na ljepotu

Nakon završetka Umjetničke Akademije krenula je u vizažističke vode pa je tako make-up postao novo sredstvo izražavanja, a Instagram idealna platforma budući da je naglasak isključivo na vizualnom. Profil Mirne Petrović (27) pruža drugačiji pogled na make-up i ulazi u eksperimentalne sfere te nudi drugačiji pogled na ljepotu.

Kako ste odlučili pokrenuti profil s tematikom ljepote?

Sve je krenulo od bloga, a blog je nastao iz velike strasti prema make-upu. Nakon završetka Umjetničke Akademije bacila sam se u vizažističke vode pa je tako make-up postao novo sredstvo izražavanja, a Instagram se našao kao idealna platforma budući da naglasak isključivo na vizualnom.

Po čemu se Vaš profil izdvaja od ostalih?

Moj profil pruža drugačiji pogled na make-up i ulazi u eksperimentalne sfere te nudi drugačiji pogled na ljepotu.

Kako biste nekome tko ne zna što točno radite opisali i objasnili svoj posao?

Iako sam primarno vizažist, drugi aspekt mog posla uključuje kreiranje make-up lookova s proizvodima poslanim od strane nekog brenda.

Kako izgleda čitav proces nastanka jedne fotografije s Vašeg feeda i tko Vas fotografira?

Proces kreće od ideje, nekakvog oblika koji me inspirirao ili kombinacije boja koje zatim pokušam realizirati na vlastitim očima ili cijelom licu, ovisno o raspoloženju. Nakon fotografiranja slijedi selekcija između, u prosjeku, 100-300 fotografija, od kojih najčešće bude objavljena samo jedna.
Osim standardnih postova, tu su i Instagram Stories te komunikacija s followerima. Fotografiram se sama, iako ćete na mom profilu naići i na radove realizirane u suradnji s drugim fotografima.

Koliko vremena ulažete u nastanak samog posta i editiranje fotografije/videa?

Samo fotografiranje ponekad može potrajati dva do tri sata jer vrlo često nadograđujem look, dodajem elemente, mijenjam rasvjetu, odnosno isprobavam dok ne dođem do tih par zadovoljavajućih fotografija. Budući da ne koristim filtere i aplikacije za obradu, svakoj fotografiji pristupam individualno i ono čemu težim je što suptilnija obrada.

Koje Vam je do sada najdraže iskustvo koje ste doživjeli ''influenciranjem''

Prepoznatost od strane kolega vizažista i velikih brendova koje mi je samo potvrda da idem u dobrom smjeru i dodatno me motivira da nastavim gurati svoju estetiku. Za tako nešto bila sam spremna čekati i nekoliko godina, ali nisam ni sanjala da će se dogoditi ovako brzo!

A koje najgore?

Neprofesionalni pristup određenih brendova me uvijek iznova iznenadi.

Što mislite o učestalim negativnim konotacijama i olakom shvaćanju Vašeg posla

Potpuno shvaćam one koji influencere vide samo kao alate sve agresivnijeg marketinga jer i sama vidim koliko je integritet mnogima postao nepoznanica. Publika vidi sve te besplatne proizvode, putovanja, evente, a ne uzima u obzir ogromnu količinu ulaganja, rada i konstantnog angažmana koji je potreban za uspješan profil. Nerijetko ni oni koji žele postati influenceri nisu svjesni količine truda, vremena i novca koje je potrebno uložiti da bi se za koji godinu to (možda) vratilo.

UKLJUČITE SE U GLASOVANJE ZA INFLUENCERA GODINE

Kako ste došli do svojih prvih suradnji i što se promijenilo do danas?

Fokusirala sam se na unaprjeđivanje svojih vještina, kako makeupa tako i fotografije, i brendovi su došli sami. U tom pogledu se ništa nije promijenilo, osim što sam danas opreznija i odbijam ponude brendova s čijom se politikom i etikom poslovanja ne slažem, a to, naravno, dođe s iskustvom.

Koji su po Vama najveći problemi s kojima se susrećete u branši i na koji način ih rješavate?

Vrlo je lako upasti u zamku gdje se uspoređujemo s drugima i vrednujemo sebe ovisno o broju followera. Još veći problem su, po mom mišljenju, trendovi odnosno oni koji idu linijom manjeg otpora i slijede sve trendove redom, nadajući se kako će se time istaknuti u moru svih onih koji rade identičnu stvar. Iz tog razloga sve više izbjegavam tražiti inspiraciju unutar samog Instagrama.

UKLJUČITE SE U GLASOVANJE ZA INFLUENCERA GODINE

Kako vidite ovaj posao u budućnosti? Razmišljate li o razvijanju vlastitog brenda?

Vjerujem kako će postati sve unosniji, ali će i standardi biti sve viši. Kada sam smišljala ime svog bloga, istovremeno sam razmišljala i u kontekstu brendiranja. Hoće li se to jednog dana razviti i u nekakav fizički proizvod, vrijeme će pokazati.

Koji Vam je najdraži post do sada za koji smatrate kako Vas najbolje opisuje?

Metallic zlatni trokut ispunjen crnom formom jer ujedinjuje preciznost kojom težim i slikarski potez koji sam prenijela iz svojih umjetničkih radova. Dobila sam puno upita jesam li koristila naljepnicu ili je u pitanju nekakva šablona, no potreban je samo dobar kist, mirna ruka i puno strpljenja.

Privatni album

Linker
19. travanj 2024 08:57