Nesuđena odbojkaška reprezentativka pronašla se u digitalnom, točnije influencerskom marketingu, no ne kao ona ispred, već iza svjetala pozornice. Aplikacija koju je lansirala jedinstvena je u Hrvatskoj, a njena inspirativna priča govori o tome da kad si uporan i vjeruješ u to što radiš, sve postaje moguće.
Iako na Instagramu ima više od 7000 pratitelja, a gotovo sve su joj prijateljice influencerice, Nives ne voli da je se naziva tim imenom. Nikad nije željela biti ona ispred, već iza kamere. Organizacija događaja dobro joj je išla još od srednje škole, za svoje je prijateljice influencerice voljela sve pripremiti, dati zamisli za fotografije i videa, snimiti ih ako treba, no ne i biti ona na sceni. Bez problema je to mogla biti, no ona je odabrala drugačiji put. Prepoznavši kariku koja je nedostajala, bila je dovoljno odvažna da se upusti u poslovnu avanturu i osmisli aplikaciju The Socialized Club koja spaja influencere s potencijalnim klijentima iz raznih uslužnih djelatnosti. Tu je poduzetničku nišu dobro upoznala još u marketinškoj agenciji u kojoj se zaposlila nakon diplome, a pogotovo nakon što je pokrenula vlastiti biznis. Doduše, priča je mogla izgledati sasvim drugačije da nije bilo jedne fatalne ozljede koja ju je iz sportskih odvela u poslovne vode.
"Trenirala sam odbojku od devete godine, bila u selekciji grada Zagreba za mlađu reprezentaciju, no u drugom srednje sam zbog ozljede koljena morala prestati trenirati. To je bilo i vrijeme kad sam počela izlaziti po klubovima, a za neke od njih počela sam raditi kao PR i event manager još prije studija. Jako mi se sviđala organizacija događaja i ta neka sloboda da sve što imaš u mašti možeš pretvoriti u event. Odatle potječe i moja sklonost marketingu, no kad sam upisivala fakultet, nije bilo zasebnog studija ni marketinga ni digitalnog marketinga. Privlačilo me i novinarstvo, no na koncu sam upisala Odnose s javnošću i studij medija jer je bio najsrodniji onome što sam željela. Kad sam nakon završetka studija počela raditi u marketinškoj agenciji, dosta sam vodila kampanje s influencerima, uvidjevši koliko oni mogu utjecati na promociju posebno manjih klijenata koji nemaju budžet za velike kampanje poput jakih brendova".
Na takve je klijente usmjerena i vaša aplikacija na kojoj ste intenzivno radili pola godine prije nego što je lansirana sredinom svibnja. Kad se i kako krenula rađati ideja o njoj?
Kad sam u lipnju 2023. otišla iz agencije i otvorila svoj obrt za marketing, preuzela sam i neke klijente koje sam vodila, uključujući jedan zagrebački restoran. Za njih sam organizirala nekoliko uspješnih događanja kod kojih su influenceri odigrali važnu ulogu pa sam počela razmišljati o nekom modelu njihovog povezivanja s takvim klijentima. Željela sam se usmjeriti na uslužne djelatnosti, restorane, wine barove, kozmetičke salone i slično, a ne velike brendove koji prodaju proizvode i imaju novca za platiti bilo kakvu influencersku kampanju. Taj mi se vid suradnje učinio dobrim i za influencere jer bi putem organskog sadržaja mogli dati priču o, recimo, nekom lokalu. I njima su, kako bi ostali zanimljivi svojim pratiteljima, svakog dana potrebni novi sadržaji, nove stvari, nova mjesta koja trebaju posjetiti. Povezivanje influencera i poslovnih korisnika poput restorana štedi vrijeme i jednima i drugima, jer se povezuju influenceri koji su otvoreni za takve suradnje i klijenti koji su zainteresirani za njih. Dobro sam poznavala potrebe i jednih i drugih, jer većina mojih prijateljica su influencerice. Ja se ne vidim u toj ulozi, niti se želim tako pozicionirati, draže mi je biti ona iza scene i organizirati stvari.
Više volite biti iza kamere, iako vas kamera prilično voli. Poklanjate li puno pažnje njezi kože i kose, kako održavate formu?
Imam jako zahvalnu kožu i čisto lice. Veliki sam fan plave Nivee kojoj sam vjerna cijeli život, nisam sklona isprobavanju novih proizvoda. Kosu nikad nisam bojala, a za njenu njegu upotrebljavam keratinski šampon i regenerator te malo ulja. Obožavam masažu, posebno tajlandsku, a imam privatnog trenera koji mi osmišljava plan vježbi i prehrane. Ono što jako volim ubaciti u tjelovježbu je boks, odnosno fokusere. Brat mi je MMA borac i uz njega sam vidjela koliko se kalorija može potrošiti u 20 ili 30 minuta udaranja u fokusere. Usput je to i odličan ispušni ventil.
Imate dosta zatrpan raspored, pogotovo otkako je aplikacija polučila velik uspjeh. Kako provodite slobodno vrijeme?
Najviše se volim naći sa svojim curama, bilo da odemo u restoran ili imamo kućno druženje. Uspijemo li uhvatiti dva-tri dana, obavezno odemo na more. S druge strane, jako volim obiteljsko druženje s roditeljima i dvojicu braće uz nezaobilazni nedjeljni ručak. Volim ići i u kazalište, privatno sam dobra s Anom Begić Tahiri pa kad mi se ukaže prilika, odem je pogledati u Scenoteku. Na njenim mi se nastupima srce smije.
Kako biste opisali svoj odjevni stil, koji vam je komad odjeće nezaobilazan?
Veliki sam fan odijela, a posebno bih izdvojila i oversized crni sako koji apsolutno ide na sve. Volim mješavinu klasike i opuštenog stila, a obožavam i boje iako ne volim kombinirati previše njih, najviše dvije.
Bliži se ljeto, vaše omiljeno godišnje doba. Gdje ćete ga provesti?
Da mogu, živjela bih samo ljeti. Uvijek ljetujem u Tivtu gdje imam rodbinu i uživam u adrenalinskim sportovima poput vožnje jet skija. Nakon toga je u planu Pelješac kamo idem s prijateljicama već nekoliko ljeta zaredom k Briti Bobetić koja ondje ima kuću. Prekrasna priroda, more i sunce, čaša crnog vina, riba, dalmatinska pjesma i to je to, savršen odmor.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....