
Neke boje naprosto odišu ljetom, a među njima je definitivno koraljna nijansa. Upravo nju je proizvođač kućanskih aparata KitchenAid nedavno proglasio svojom bojom godine, prvom od pokretanja kompanije još davne 1919. Kreativci tog američkog brenda - kojem je samostojeći mikser svojevrsni zaštitni znak - tu kombinaciju narančaste i ružičaste odabrali su zbog živosti i jer je mnogim ženama asocijacija na odmor i egzotična putovanja. A s obzirom na to da laska preplanuloj puti, čest je odabir modnih dizajnera u osmišljavanju ljetnih kolekcija.




Ove je godine koraljna hit kuće Badgley Mischka te britanske dizajnerice Victorije Beckham i njezine njujorške kolegice Maryam Nassir Zadeh, čije minimalističke kreacije ne djeluju strogo, već ležerno i zavodljivo. U interijerima će, pak, koraljna zaustaviti vladavinu milenijski ružičaste. U prilog toj tezi govori i to da je internetski gigant Google za ovogodišnju kolekciju elektroničkih proizvoda - uz sivu i bijelu - izabrao koraljnu. A španjolski studio Bodegón Cabinet svoj je stolac La Redonda kreirao od tankog čelika obojenog u trendovsku nijansu. Koraljna je bila favorit i arhitektici Nini Mair: dizajn njezina ormarića - čija površina asocira na čipku - inspiriran je tradicionalnim arapskim načinom ukrašavanja prozora i balkona. Popularnost koraljne boje proizlazi iz toga što, baš kao i ružičasta, u prostor unosi toplinu, ali djeluje odmjerenije, ozbiljnije i manje sladunjavo. Odlično se slaže s nijansama smeđe, bež i bordo, s kojima kreira umirujuću atmosferu. Kombinacija koraljne i nijansi plave - od indigo do tirkizne - idealna je za uređenje kuhinja u kućama za odmor, a sudeći prema kolekcijama namještaja, viđat ćemo je i nakon ljetnih praznika.








