MARKO MIŠČEVIĆ/ CROPIX
Premijera spota

Znate tko su COMPANY? Rok, Stribor i Frane premijerno predstavljaju pjesmu GOODCOMPANY!

Sva su trojica na počecima svojih umjetničkih karijera uspostavljeni i prepoznati kao daroviti mladi ljudi. Ovaj projekt pokazuje širinu njihovih umjetničkih i ljudskih interesa.Glumac - glazbenik, glazbenik i snimatelj zanimljiva zajednica koja obećaje!

Sva su trojica na počecima svojih umjetničkih karijera uspostavljeni i prepoznati kao daroviti mladi ljudi. Ovaj projekt pokazuje širinu njihovih umjetničkih i ljudskih interesa.Glumac - glazbenik, glazbenik i snimatelj zanimljiva zajednica koja obećaje!

Mladi, cool i talentirani - to bi bio pošten opis ove trojice umjetnika. Ipak, najbolje ih je jednostavno predstaviti, kao i pjesmu koju ćete moći čuti u nastavku: Rok Juričić mladi je glumac koji je po završetku studija glume na ADU u Zagrebu i studija filmske glume u Londonu svoj profesionalni put nastavio u rodnom Zagrebu. Sklonost glazbi razvijao je uz oca Maxa Juričića, a glumi uz majku Vanju Matujec. Stribor Gligorić nam dolazi iz Slavonskog Broda gdje je još kao srednjoškolac svirao u raznim zagrebačkim bendovima, pretežito tvrđeg rock zvuka. Frane Pamić nakon što je diplomirao Filmsko i video snimanje na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, radio je na mnoštvu kratkih igranih filmova. Posebno je ponosan na posljednji dugometražni igrani film "Escort" u režiji Lukasa Nole.

image

Stribor Gligorić, Rok Juričić i Frane Pamić

MARKO MIŠČEVIĆ/ CROPIX

U svojim najavama, momci usuglašeni, kažu sljedeće o novom projektu: "COMPANY je potreba za zajedništvom, ali istovremeno funkcionira i kao odgovor na društveno nametnuti imperativ: ‘osnovati svoju firmu‘. Zagreb je dodirna točka i Zagreb je baza, ali mnogi uključeni u video za naš prvi singl GOODCOMPANY djeluju na potezu Amsterdam – Berlin – Beograd – London. Osjećaj vremena u kojem lansiramo COMPANY u značajnoj je mjeri određen motivom virusne pandemije i nužnosti da tek trebamo pronaći način kako joj se kvalitetno suprotstaviti. Želja nam je da COMPANY bude određen onom pozitivnom komponentom virusa – da, po porinuću, kao slobodno promjenjiva forma neuhvatljivo stasa. Svi koji osjećaju interes pripadati i doprinijeti mogu biti dobrodošli."

Kratko i slatko. Nisu htjeli da ih predstavljamo sa svim detaljima njihove dosadašnje karijere nego kao dionike nove glazbeno - vizualne zajednice: COMPANY. I kroz pjesmu GOODCOMPANY koju premijerno možete poslušati na našemu portalu. Dok čitate ovaj intervju - pa hajmo!

Siguran sam da su tri različite interpretacije početka vaše suradnje pa vas molim da svaki od vas nam prikaže svoju....

Rok: Suradnja se dogodila organski. U trenutku u kojem nastaje pjesma, Stribor i ja nismo se naročito poznavali, ali imali smo mnoge zajedničke prijatelje i znali smo po prilici koji su afiniteti drugoga. Frane je dio istog tog društva i bilo je logično da spot snimi baš on. Širu ekipu video spota za naš prvi singl GOODCOMPANY čine također bliski suradnici i prijatelji. Iznimno sam ponosan na to što u mojoj neposrednoj blizini postoji toliko velik broj iznimnih profesionalaca spreman i voljan uložiti vrijeme, trud i srčanost te podržati ideju koju smo osjetili potrebu sprovesti. Za mene, po tome će Zagreb uvijek biti veći od bilo kojeg drugog grada.

Stribor: Rok, Frane i ja dugo se privatno družimo, a o tome svjedoči i činjenica da se detalja o samom početku naše suradnje ne mogu točno ni sjetiti. Za vrijeme pandemije Roku sam neobavezno poslao matricu koja je nastala u jednom od brojnih sessiona s mojim prijateljem Matkom Bobićem i pitao ga je li voljan da nešto od toga pokušamo napraviti. Kasnije se, kada smo već imali gotovu stvar, u projekt prirodno uključio Frane koji je zvuku dao sliku i tako zaokružio naš rad protekle dvije godine.

Frane: Rok, Stribor i ja prijatelji smo već nekoliko godina. Povezuje nas puno toga, što na privatnoj, što na poslovnoj razini. Suradnja između nas dogodila se potpuno prirodno, spontano i sretan sam što sam dio ovog projekta.

Vlastitim riječima bez PR teksta – što za vas znači COMPANY?

Frane: COMPANY su za mene moja dva prijatelja, a za GOODCOMPANY nedostajao sam ja (smijeh). Zadnji sam se uključio u projekt, no drago mi je što su baš mene odabrali da slikom uokvirim ovu pjesmu. Na spotu su surađivali redom naši bliski prijatelji i kolege i upravo zbog toga mi je ovo iskustvo posebno važno. Zahvalan sam što su mi Stribor i Rok pružili kreativnu slobodu.

Stribor: COMPANY prije svega znači projekt koji me ponovno vratio aktivnom bavljenju glazbom, ali u nešto drugačijem formatu od onoga s kojim sam se do sada susretao svirajući u bendu. Stvarajući novi materijal s Rokom paralelno se gradilo i naše međusobno prijateljstvo kao i brojna druga sa svima s kojima smo surađivali. Druženje u kojem spontano stvaramo nešto zajedničko temelj je ovog projekta i jedini je format u kojem uživam i želim raditi u budućnosti.

Rok: COMPANY je pokušaj i neopterećena posvećenost. Slutim potencijal za fokusirati energiju i brusiti vještinu; prije svega glazbenu, ali i u neograničenom smislu kreativnu. COMPANY koristim za sresti se s ljudima od kojih želim učiti te koji mogu biti izazov i iskorak u odnosu na ono što jesam u određenom trenutku.

image

Frane Pamić

MARKO MIŠČEVIĆ/ CROPIX
Kako biste opisali GOODCOMPANY pjesmu? Kako je mišljena i kome je mišljena?

Frane: Ne znam, to trebate pitati dečke, ali volim ovu pjesmu kao da je moja.

Rok: Ovdje se osvrćem kao autor teksta i vokalnih linija na inicijalni dojam koji mi je ostavila instrumentalna podloga onakva kakva je ona bila u trenutku kad mi ju je Stribor poslao da je poslušam i promislim pada li mi na pamet nešto na to otpjevati. Pjesma GOODCOMPANY nosi sa sobom slutnju o tome u što ćemo ‘izrasti‘. Svojevrsnu slutnju budućega – samu po sebi paradoksalnu pa utoliko nemoguću, ali i ljudsku. Pamtim da sam tada slušao kako mi decidirano tvrde koja je perspektiva vremena pred nama i da sam imao potrebu protu upitati “A što ako ne?”Termin koji vučem iz učenja glume je „moment prevarenog očekivanja.” Mislim da toga ima i u ovoj pjesmi. Da ćemo nakon nekog izvjesnog vremenskog perioda shvatiti da nismo ono što smo mislili da ćemo u tom trenutku biti pa uvidjeti da ustvari ni prethodno nismo bili ono za što smo se grčevito držali. Iako je COMPANY primarno glazbeni projekt, ideja je da završni proizvod funkcionira kao audio-vizualna cjelina. Utoliko je priča koju priča spot bez tona, jednako važna kao priča koja proizlazi iz slušanja pjesme zatvorenih očiju. GOODCOMPANY nastajao je polako. Trajanjem – od početaka rada na pjesmi do današnje premijere – GOODCOMPANY nadživio je mnoge kazališne predstave koje sam igrao. To spominjem zato što pamtim otklon prema materijalu koji se javio u period nakon što smo „zaključali” pjesmu. Međutim, s postprodukcijom spota proteklo je dovoljno vremena da steknem i otklon od tog otklona. Slična iskustva prenosili su mi stariji kolege glumci koji bi nakon duže stanke obnavljali predstave koje su prethodno izvodili. Za mene kao mladog glumca to iskustvo ponovnih povrataka materijalu i odmaka od istog iznimno su vrijedni, i drago mi je što su mi se dogodili baš u glazbi.

Stribor: Rok je mislio i smislio.

image

Rok Juričić

MARKO MIŠČEVIĆ/ CROPIX
U ideji vaše zajednice postoji i zgodan aspekt političkog – a to jest reakcija na nevjerojatne uvjete koje su nas zatekli, primarno – panedemijski. Smijemo li očekivati još pokoje reakcije i reflekcije na društvo, prirodu, relacije?

Stribor: Pandemija je u svojem užasu s jedne strane, s druge strane sigurno bila katalizator za nastajanje ovakvih i sličnih projekata kojima se u drugačijim okolnostima ne bismo stigli baviti, a možda nam ne bi pali ni na pamet. Mislim da je sve što nastaje dio nekog vremena i kao takvo samo po sebi već svjedoči o njemu. Tako da reakcija i refleksija će sigruno uvijek biti, pitanje je samo što će nam vrijeme koje dolazi nuditi kao predložak.

Rok: GOODCOMPANY na neki je način korona-profiter. Snimanje spota odvilo se još u kasnu zimu 2021. godine kada su uslijed restrikcija uvjetovanih pandemijom koronavirusa mnogi nama dragi ljudi ponovno živjeli na okupu u Zagrebu. Stribor i ja inzistirali smo na tome da pjesma izađe u ovo doba godine, a iz raznih drugih blagoslova to nam nije mogao biti prioritet prošle godine. Gledajući unatrag, unatoč mnogim fatalnim posljedicama koje je pandemija ostavila i ostavlja po čovječanstvo – zima 2021. bila je povoljna po COMPANY jer je okupila i pružila priliku za susret. Bez ljudi na koje su se te okolnosti na taj način odrazile, video za GOODCOMPANY bio bi nešto sasvim drugačije.

image

Stribor Gligorić

MARKO MIŠČEVIĆ/ CROPIX
Kakvi su daljnji planovi?

Frane: Nadam se da nam budućnost nosi neki novi zajednički kreativni projekt.

Rok: Postoji nekoliko pjesama koje čekaju red da im posvetimo vrijeme i zaokružimo ih kao cjelinu. Zanima i mene koji će biti osjećaj svijesti o tome da smo izbacili GOODCOMPANY, ali to ću znati tek naknadno. Želim da taj osjećaj odredi što ćemo dalje. Opus neće biti određen niti na razini jezika niti žanra. Idealno, akumulirala bi se sredstva koja bi honorirala suradnike za produkciju sadržaja koji je na razini kakvu želimo ispoštovati.

Stribor: Položit vozački da u autu mogu slušati GOODCOMPANY.

Linker
27. travanj 2024 01:27