Predstavljanje Coca-Coline božićne kampanje s porukom "Svijetu je uvijek potreban još jedan Djed Božićnjak" bila je prigoda za posjet gradu u srcu Laponije, najšarmantnije blagdanske destinacije u koju dolaze ljudi iz svih dijelova svijeta kako bi uživali u snježnoj idili.
Teško je zamisliti ljepšu blagdansku destinaciju od Rovaniemija, središta najsjevernije finske provincije Laponije, gdje je smješten i dom Djeda Božićnjaka (službeno nosi tu titulu od 2010.). Njegovo bajkovito selo udaljeno je osam kilometara od centra grada i otvoreno je za posjetitelje tijekom cijele godine, no osobito je popularno u ovo zimsko, blagdansko doba. Inače, Rovaniemi je bio potpuno uništen u Drugom svjetskom ratu, a pet godina kasnije tadašnja prva dama SAD-a Eleanor Roosevelt došla je provjeriti kako teče obnova. Na mjestu gdje je popila čaj Finci su dali sagraditi drvenu kolibu, koja je i dandanas tamo, ali sada služi kao radionica tradicionalnih alata i poklona.
S više od 183 snježnih dana godišnje, Rovaniemi je grad u kojem zimske idile ne nedostaje, stoga ne čudi što je baš ondje Coca-Cola predstavila novu božićnu kampanju naziva "The World Needs More Santas" (u prijevodu - svijetu je uvijek potreban još jedan Djed Božićnjak) - gdje je ekskluzivno bila prisutna i Gloria. Njihova kampanja prisutna je diljem svijeta, a fokusirana je na prenošenje važne poruke - da čineći mala dobra djela jedni prema drugima, svatko od nas može biti Djed Božićnjak i učiniti svijet ljepšim mjestom. Reklama prikazuje duh velikodušnosti i dobre volje u svima i to je tema koja se provlači kroz sve Coca-Coline blagdanske aktivnosti, uključujući digitalni kviz "Pronađi svog unutarnjeg Djeda Božićnjaka". Novi Coca-Colin božićni video prikazuje grad u kojem stotine Djedova Božićnjaka šeću ulicama te pomažu jedni drugima. Kasnije se otkriva da su to zapravo bili sasvim obični ljudi, koji su probudili svog unutarnjeg Djeda Božićnjaka i svojim dobrim djelima svijet učinili boljim mjestom, a za glazbu u podlozi zadužena je britanska kantautorica Celeste koja je otpjevala obradu pjesme iz 1974. "I Could Be Santa Claus".
Coca-Cola je dugo povezana s likom Djeda Božićnjaka, još od njihovih prvih blagdanskih reklama 1920-ih, a 1931. ilustrator Haddon Sundblom izradio je slike Djeda Božićnjaka koje su uvrštene u blagdansku kampanju brenda. Kultne slike sinonim su za Coca-Colu, a originali se mogu pronaći u umjetničkim galerijama diljem svijeta.
Odmor u Rovaniemiju je kombinacija blagodati koje nude i grad i priroda, sa zanimljivim sadržajima kao što je Santa Park - tematski zabavni park u blizini sela Djeda Božićnjaka, sagrađen kao splet pećina ispod zemlje. U njemu ćete pronaći ledeni grad, školu za vilenjake, vilenjačku kućicu u kojoj možete ukrasiti božićne kekse ili se provozati u vlakiću kroz zemlju čudesa. Tu je i Ranua Zoo, razni muzeji te Ounasvaara skijaški i rekreacijski centar. A priroda u Rovaniemiju doista ostavlja bez daha. Za našeg posjeta su temperature bile debelo ispod nule - za Fince prihvatljivih -7 Celzijevih stupnjeva, no kažu da to nije ništa kako zna biti. Zrak, naime, bude toliko hladan da ne možeš udahnuti pa svi nose šalove preko usta, uz neizostavne debele rukavice, buce i višeslojnu odjeću. Zimska sezona počinje već u rujnu i traje do travnja, a hladnoću je lakše podnijeti uz prekrasne prizore zaleđenih jezera i šuma prekrivenih snijegom. Zanimljivo, tijekom srpnja i kolovoza temperatura se zna popeti i na 30 Celzijevih stupnjeva.
U Laponiju se ide i kako bi se vidjela polarna svjetlost ili aurora borealis: u prosjeku je se može vidjeti jednom u dva tjedna, a ponekad je prisutna i po nekoliko dana za redom. Postoje i aplikacije na kojima možete pratiti koje su šanse da će se pojaviti na nebu. Još jedno prirodno bogatstvo Laponije su sobovi, kojih je ondje više nego ljudi. U Rovaniemiju i okolici živi 60 tisuća ljudi, a i Fincima i strancima jednaki je gušt provozati se po predivnoj prirodi i dubokom snijegu dok vas vuče šest haskija ili nekoliko sobova. Pritom, ušuškani ste u zaprezi ispod raskošnog krznenog pokrivača.