
"Ljubav je dvosmjerna ulica. Vječno u nekim radovima", duhovito je, a i prilično mudro, konstatirao pjesnik i bloger Bryant Carroll. Novi broj Glorije IN, koji izlazi uoči Dana zaljubljenih, posvetili smo upravo simbolima ljubavi, koji su inspirirali brojne modne kuće da crvenim srcima pospu odjeću i modne dodatke.
U ‘niskom startu’ uoči Valentinova su i kozmetičke kuće. Beauty industrija, kao i obično, u sezoni darivanja naveliko raspiruje romantiku, ali to ne znači da trebaju biti zakinuti svi oni koji su po tom pitanju slobodnjaci. Sve je zamjetniji odmak od klasičnog poimanja Valentinova. U prvom planu je samopouzdanje i njegovanje vlastitog ja, bez obzira na to jeste li ili niste u vezi. Jer, poznata je filozofija da na kraju krajeva - ili pak prije svega - treba voljeti sebe da bismo mogli širiti ljubav. U to ime svatko ima pravo uživati u njegujućoj i mirisnoj dozi (sebe)ljublja.
Planirate li za Valentinovo nekome poslati ljubavno pismo, zašto ga ne biste ispisali na ručno rađenom papiru obojenom nježnim pigmentima raznih vrsta cvijeća i lišća koji izrađuje Puljanka Ana Cvitić. Sve o tom zanimljivom hobiju doznajte na stranicama našeg novog broja koji vas poziva da svim srcem volite druge i, naravno, sebe!