prvi korak

Fokus na žensko zdravlje: Predstavljene nove niže cijene proizvoda za žensku higijenu

I ove godine njemački lanac maloprodajnih trgovina dm djeluje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva i skretanja pozornosti na temu zdravlja žena.

Od tabu teme do teme oko koje se posljednjih godina vode goruće rasprave. Kako bi ukazao na važnost problema menstrualnog siromaštva i zdravlja žena, njemački maloprodajni lanac dm poduzeo je određene korake. Od 1. veljače 2024. godine, proizvodi za žensku higijenu dm marke Jessa dostupni su u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu po novim, nižim cijenama. Cijene svih uložaka, tampona i menstrualnih gaćica vlastite marke dm je trajno snizio za najmanje 13 posto, odnosno za stopu PDV-a, kako bi osnovne higijenske potrepštine svim ženama bile još pristupačnije.

image

Cijene svih uložaka, tampona i menstrualnih gaćica marke Jessa snižene su za najmanje 13 posto, odnosno za stopu PDV-a

PRESS

Prema istraživanju udruge PaRiter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, ovi proizvodi već su se iskazali svojom kvalitetom, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

image

dm je već podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena

PRESS

„dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje, s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, rekla je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

image

Osim u Hrvatskoj, proizvodi za žensku higijenu marke Jessa od veljače su dostupni po nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini

PRESS

Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra, dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Osim u Hrvatskoj, proizvodi za žensku higijenu marke Jessa od veljače su dostupni po nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.

Linker
01. ožujak 2024 14:36