JOHN LEWIS
John Lewis

Najiščekivanija božićna reklama je već stigla i nije razočarala

Britanska robna kuća, još od 2007. godine snima visokobudžetne božićne reklame. Svake godine drugačija je tema, a ovog puta slavna robna kuća još je jednom željela podsjetiti kako je prava sreća Božić provesti s najmilijima.

Britanska robna kuća, još od 2007. godine snima visokobudžetne božićne reklame. Svake godine drugačija je tema, a ovog puta slavna robna kuća još je jednom željela podsjetiti kako je prava sreća Božić provesti s najmilijima.

Lagano odbrojavamo do najčarobnijeg doba godine, a iako je početak studenog, slavna britanska robna kuća, John Lewis objavila je dugoočekivanu reklamu za božićne blagdane. Tradiciju sa snimanjem reklama su započeli 2007. godine. Ovog puta bajkovita i emotivna reklama prikazuje priču malenog dječaka Alfieja, koji pokušava posaditi božićno drvce. No, njegovo željeno drvce, nije na kraju božićna jelka već biljka mesožderka imena Snapper. Dječak zavoli neobičnu biljku te želi da postane dio obiteljske tradicije za Božić, no nisu svi zadovoljni njegovim željama. Kratak je to sažetak reklame koja ima produkciju poput visokobudžetnog kratkometražnog filma. A prve reakcije su i više nego pozitivne, a najčešći komentar je da emocija definitivno ne nedostaje.

Glazbenu podlogu ove je godine otpjevao legendarni Andrea Bocelli. Riječ je o prigodnoj pjesmi "Festa", što u prijevodu s talijanskog znači "slavlje". "Oduševljen sam što sam dio ove prekrasne i unikatne tradicije te želim sreću svima ovog Božića", rekao je slavni 65-godišnji operni pjevač.

"Mi smo narod koji voli božićne tradicije bilo da su one klasične kao što je ukrašavanje drvca, izrada vlastitih ukrasa i darova, ali smo također otvoreni i za stvaranje novih tradicija. Ova reklama pokazuje da je savršen Božić pronaći sreću sa svojim voljenima, štogod obiteljska tradicija bila", objasnila je Charlotte Look, direktorica kupaca za tvrtku John Lewis.

A kako John Lewis već godinama oduševljava s božićnim reklamama, izdvojili smo najbolje uratke dosad.


John Lewis lani je izbacio uradak pod naslovom "The Beginner", a glavna poruka je bila zajedništvo i ljubav. U središtu priče je čovjek koji se želi zbližiti s posvojenom kćeri i napravit će sve što treba, pa i naučiti voziti skateboard. Ipak, skejtanje mu ne ide lako, ali on ne odustaje, već je uporan u odluci da se zbliži s malenom djevojčicom i da joj pruži dom koji zaslužuje.

S reklamom "Man on the Moon", 2015. godine željeli su prikazati da svi zaslužuju provesti Božić sa svojim voljenima. Tema je bila usamljeni starac na mjesecu i malena djevojčica koja ga primijeti. Ona ima želju uspostaviti komunikaciju s njime, ali ne uspijeva.Djevojčica se dosjeti da mu pošalje teleskop i tako napravi komunikaciju između njih dvoje.

John Lewis je 2014. s reklamom "Monty the Penguin" u fokus stavio važnost prijateljstva, a sve kroz priču dječaka i njegovog ljubimca pingvina. U jednom trenutku, pingvin poželi pronaći svoju ljubav, a njegov prijatelj dječak mu želi pomoći. A je li uspio provjerite u videu.

Jedna od omiljenih reklama bila je ona iz 2011. godine koja je pokušala pokazati važnost vremena provedenog s najmilijima. Glavni lik je osamljeni dječak koji s nestrpljenjem želi provesti Božić s roditeljima, ali su oni konstantno zaposleni. Sve što maleni dječak želi je roditeljima pokloniti božićne poklone koje je sam zapakirao i provesti Božić s njima.

Gledatelji su voljeli i onu iz 2018. godine u kojoj je glavna inspiracija bio jedan od najuspješnijih glazbenika svih vremena, legendarni Sir Elton John. "The Boy & The Piano pokušala je obuhvatiti najbolje trenutke impresivne dugogodišnje karijere legendarnog pjevača, a sve to uz glazbenu podlogu Eltonova hita "Your song".

Linker
28. travanj 2024 09:04