Britanska robna kuća John Lewis predstavila je svoju božićnu reklamu za 2025. godine - emotivnu priču o ocu i sinu koji ponovno zbližavaju uz zvukove kultnog hita iz 90-ih "Where Love Lives" Alison Limerick.
Početak blagdanske sezone u Velikoj Britaniji službeno je počeo, i to ne paljenjem lampica ni otvaranjem adventskih kalendara, već lansiranjem dugoočekivane božićne reklame tamošnje robne kuće John Lewis. Tijekom posljednjih osamnaest godina postale su neizostavan dio britanske kulture, poznate po tome što svake godine donose dirljivu priču o ljubavi, obitelji i najvažnijim životnim vrijednostima. Od dječaka koji čeka Božić kako bi davao umjesto primao, preko prijateljstva djevojčice i čovjeka na Mjesecu, do zmaja Edgara koji ne može obuzdati svoj plamen – svaka reklama nosila je poruku topline i humanosti, uz prepoznatljivu dozu suza i osmijeha.
Ove godine u središtu radnje nalazi se emotivna priča o ocu i sinu koji se ponovno zbližavaju uz zvukove kultne dance pjesme iz 90-ih godina "Where Love Lives" Alison Limerick, po kojoj kampanja nosi i naziv. Temelji se na jednostavnoj, ali snažnoj ideji – kad ne možeš pronaći prave riječi, pronađi pravi poklon, a i ove godine mami suze na lice, baš kao i svih prijašnjih.
Zagrljaj bez riječi
Radnja započinje u božićno jutro, kada otac, dok posprema razbacane omote od darova, pronalazi jedan neotvoreni s njegovim imenom. U ukrasnom papiru pronalazi vinilnu ploču s pjesmom "Where Love Lives" i kad je stavi na gramofon, prvi taktovi glazbe vraćaju ga u noćni klub iz njegovih mlađih dana, gdje pleše i odjednom u gužvi primjećuje svog sina – prvo kao sramežljivog tinejdžera, a zatim mu se vraćaju prizori njega kao dječaka koji pravi prve korake i kao bebu koju drži u naručju.
Glazba je tako postala svojevrsni most između prošlosti i sadašnjosti, između ljubavi koja se nikad ne gubi i uspomena koje oblikuju tko smo i što smo. Naime, u trenutku kada se scena vraća u sadašnjost, otac sjedi u dnevnoj sobi, izgubljen u glazbi, sin ga promatra, pomalo posramljeno, sve dok ga ne zagrli u tišini. Bez riječi, ali s porukom koja se jasno i glasno čuje: "Znam da nismo više tako bliski, ali volim te."
Reklamu je režirao Jonathan Alric iz francuskog dua The Blaze, poznatog po vizualno snažnim i emocionalnim spotovima. Kultni hit iz 1990-ih oživljen je u novoj verziji koju potpisuje svjetski priznati glazbenik i producent Labrinth, čija reinterpretacija daje pjesmi nostalgičan, ali suvremen ton, a cijelu je kampanju osmislila agencija Saatchi & Saatchi, koja naglašava važnost darivanja kao oblika izražavanja emocija koje ponekad ne znamo izreći.
"Glazba je uvijek bila srce John Lewis božićnih kampanja, ali ove godine ona jest poklon", rekla je Franki Goodwin, kreativna direktorica agencije, prenosi The Guardian. "Ova priča pokazuje snagu poklona da kaže ono što možda ne možemo izgovoriti i da ponovno poveže obitelj.” "Ova kampanja slavi povezanost, sjećanja i neizgovorene emocije koje Božić čine čarobnim. Vjerujemo da će inspirirati ljude da pronađu dar koji govori umjesto njih", dodala je direktorica brenda John Lewis, Rosie Hanley.
Limitirano izdanje vinila
Kao poseban nastavak ove lijepe božićne priče, John Lewis ekskluzivno će prodavati limitirano izdanje vinila “Where Love Lives” po cijeni od 17,04 eura, a sav prihod od prodaje bit će doniran programu Building Happier Futures, koji pomaže mladima u izgradnji sretnijih života.
Jedni će možda reći da je reklama previše nostalgična, drugi da je najbolja do sada, treći da im se ne sviđa baš, ali jedno je sigurno – John Lewis je i ove godine uspio ono što najbolje zna: pretvoriti običan dar u priču o ljubavi, sjećanju i podsjetiti nas na ono najvažnije u životu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....