PEXELS
Do zadnjeg zrnca

Od zubnih pasti do šampona: Kozmetika u prahu osvaja tržište

Filozofija zero-waste duboko je prodrla i u svijet njege i ljepote, pa sve više brendova nudi potrošačima kozmetičke proizvode čijom upotrebom nastaje malo ili nimalo otpada.

Filozofija zero-waste duboko je prodrla i u svijet njege i ljepote, pa sve više brendova nudi potrošačima kozmetičke proizvode čijom upotrebom nastaje malo ili nimalo otpada.

Nekada su u kozmetici puderasti bili – ha, puderi – a sada oblik praha dobiva sve više vrsta kozmetičkih proizvoda, od onih za čišćenje, preko pilinga do dezodoransa. Već su ga prigrlili mnogi neovisni brendovi i potrošači koji misle na zaštitu okoliša, a sve su mu sklonije i luksuzne kozmetičke kuće, objavio je Premium Beauty News. Za razliku od tradicionalnih proizvoda za njegu i ljepotu, kozmetika u prahu uopće ne sadrži vodu i na potrošaču je da joj pri upotrebi doda onoliko vode koliko je potrebno, što je ekološki povoljnije. Pored toga, tako se može potrošiti i zadnje zrnce proizvoda, a ovakva primjena može biti alternativa za osobe koje ne vole teksturu čvrstih kozmetičkih proizvoda.

Brendovi kao što su Yanne Wellness, Tatcha, Yodi i Eyden među onima su koji već nude brojnu puderastu kozmetiku: revitalizirajuće maske, mikroeksfolijante, šampone za kosu ili proizvode za čišćenje lica. Na tržištu su prisutni i dezodoransi, zubne paste i gelovi za tuširanje u puderastom obliku.

image

Olivalov mikroeksfolijant u prahu sa salicilnom kiselinom, oko 12 eura

OLIVAL
image

Yodi u ponudi ima i šampon u prahu, cijena oko 20 eura

YODI

U ekspresni vlak brzorastućeg trenda uskaču i renomirane moćne kuće i robne marke koje su također počele koristiti praškaste formulacije. Primjerice, Dior ima Hydra Life Time to Glow – ultrafini eksfolijant, a Klorane 3-in-1 Purifying Powder koji se u dodiru s vodom pretvara u pjenu. Neki drugi brendovi za njegu kože, kao što su 900.care i Mono Skincare, plasiraju čvrstu kozmetiku koja se u dodiru s vodom također pretvara u tekućinu. Takvi su im gelovi za tuširanje koji se mogu prilagođavati potrebama i ukusu potrošača. Kozmetika se sve više transformira i time pomaže potrošačima da prihvate one odabire koji će stvarati malo ili nimalo otpada.

Linker
28. travanj 2024 21:43