iStock
Jedina koja će vam trebati

Vježba koja je postala hit zbog lakoće i rezultata: Jeste li čuli za 12-3-30 i njezine magične učinke?

Djevojka koja je osmislila ovaj način treninga nije voljela ni teretane ni trčanje, ali uporno je izvodila ovu vježbu pet puta na tjedan, što joj je donijelo odlične i trajne rezultate. Sada je vježba oduševila i ljude diljem svijeta.

Otkako je Covid-19 zavladao svijetom, te se svako toliko zabranjuje pristup teretanama i fitness centrima, mnogi traže učinkovite, jednostavne i brze načine kako bi održali formu i dobru figuru. Čak i u periodima kada su teretane otvorene, što se nadamo da će se uskoro i ponovo dogoditi, mnogi zbog epidemioloških preporuka žele što kraće provesti u njima.

Mnogi inspiraciju za vježbanje traže na društveni mrežama, gdje vrijedni treneri i fitness influenceri dijele savjete i trikove te motiviraju pratitelje da ne posustanu. Tako su mnogi od njih kao idealnu vježbu počeli spominjati vježbu naziva "12-3-30" - koja je čak u tim krugovima postala svojevrsni viralni trend.

Čitajte i: Kraljica Letizia napokon je otkrila koja je dijeta zaslužna za njenu vitku liniju i lice bez bora

Tu je vježbu osmislila influencerica Lauren Giraldo, iako ju je na YouTubeu predstavila prije godinu dana, globalno se proslavila tek krajem 2020. kada ju je kreatorica objavila na TikToku.

Pogledajte video

Vježba 12-3-30 izvodi se potpuno na traci za trčanje, a brojevi označavaju postavke na koje ju namjestite. Nagib od 12 posto, brzina je tri milje na sat (oko pet kilometara na sat) i hodate 30 minuta. Popularnost ove vježbe može se uvidjeti i zbog toga što je upravu nju Giraldo istaknula kao glavni razlog svog mršavljenja. Tvrdi da je upravo zahvaljujući toj vježbi istopila 14 kilograma te uspješno održava težinu već dvije godine. Lauren je otkrila i kako je osmislila vježbu.

Dobitna formula

"Nisam trkačica i trčanje na traci jednostavno mi nije odgovaralo. Počeal sam se igrati s postavkama na spravi. U to je vrijeme traka u mojoj teretani imala maksimalni nagib 12. Tri milje (pet kilometara) po satu činilo mi se u redu, još uvijek je to hodanje. A baka mi je uvijek govorila da je sve što ti treba je 30 minuta vježbe na dan”, objasnila je influencerica kako je došla do formule.

Čitajte i: Želite isprobati keto dijetu? Nutricionistica objašnjava zašto to ipak nije dobra ideja

Također je upozorila sve da nije isprva mogla odvježbati to što si je zacrtala. "Nisam mogla završiti bez da ostanem bez daha, na početku bih uzela pauzu nakon 10 -15 minuta”, opisala je. Nakon što je ušla u formu i poradila na snazi – Giraldo je vježbu izvodila pet put tjedno. Zbog tog aje, kako tvrdi izgubila 14 kilograma i uspjela održati težinu već dvije godine.

Također je otkrila kako je prije zazirala od teretana, nije bila motivirana, ali sada napravi tu vježbu i osjeća se dobro.

Vježba je zbog svoje jednostavnosti postala omiljena navika, odličan je početak svake rutine vježbanja i lako ju je redovito izvoditi. Treneri, međutim, napominju da iako je vježba odlična - bilo da hodate po traci ili u svojoj okolini imate uzbrdice po kojima ćete se penjati - za najučinkovitije rezultate idealno je kombinirati trening snage, istezanja i kardio. Svaku od vrsti vježbi idealno bi bilo izvoditi tri puta tjedno.

Penjanje po uzbrdici - na otvorenom ili zatvorenom - svakako je pohvalno uvrstiti u vježbanje, ali idealno bi bilo raspitati se kod profesionalnih trenera za idealnu strukturu vježbanja kroz cijeli tjedan kako biste postigli ciljeve.


 

Linker
01. veljača 2021 18:00