O ulozi, godinama i komentarima

Ekskluzivni intervju s Kristin Davis: ‘Bole me kritike na račun izgleda, ali sramiti bi se trebali oni koji to čine ženama‘

Američka glumica koja u serijalu ‘I tek tako...’ opet tumači lik Charlotte iz ‘Seksa i grada’, priznaje da su i ona i kolegice očekivale kritike javnosti na račun godina i izgleda, ali zato su se i vratile - kako bi pokazale da su ne samo žive nego i da odišu životnom radošću.

Iako me Charlotte (uglavnom) živcira najviše od svih likova u nastavku legendarnog serijala “Seks i grad”, jedva sam dočekala pročitati što o životu ispred i iza kamere kaže američka glumica koja tumači njezin lik - Kristin Davis. Ekskluzivni intervju koji vam u ovom broju donosimo prepun je zanimljivih promišljanja o odgoju djece, braku, starenju i kritikama na račun izgleda te poslovnim (ne)prilikama koje ženama donose godine. Sve poprima još intrigantniju notu kada znate da na pitanja odgovara žena za koju mnogi tvrde kako je ipak malo pretjerala s čarima estetske kirurgije. Osim zvijezde kultnog ženskog serijala, u ovom broju vam otkrivamo tko je zapravo mlada nada hrvatskog skijanja Leona Popović, kojoj je ova sezona najbolja u životu. S Leonom smo uživali u njenom rodnom kraju, na snijegu Gorskog kotara, gdje je snimanje odradila profesionalno poput modela i najavila još mnogo skijaških iznenađenja. I za kraj donosimo vam nešto domaće i inspirativno: žene koje su se posvetile novim biznisima. Tri poduzetnice otkrivaju nam što ih je ponukalo da uspješnu karijeru u velikoj tvrtki zamijene nesigurnim privatnim vodama u kozmetičkoj branši. Njima je godina započela vrlo obećavajuće i mirisno, i one su zapravo najbolji primjer zašto se treba boriti protiv stereotipa o kojem govori i Kristin Davis - da ženama s iskustvom (i ponekom godinom) treba staviti vreću na glavu i zatvoriti ih u kuću. Što se nas tiče, a to ove priče i dokazuju, apsolutno smo protiv! - piše u uvodniku novog broja magazina Gloria glavna urednica Alenka Ostrihon.

Damir Leljak i Alen Sesartić

NEJA MARKICEVIC/CROPIX

Damir Leljak upoznaje nas s Alenom Sesartićem, plesačem kojeg obožavaju i svjetske zvijezde

Obožavam pisati o ljudima koje nikakva ograničenja ne mogu spriječiti da se bave onime što vole, a među takvima je i koreograf, pedagog i plesač Alen Sesartić. Ne samo da je zbog ljubavi prema pokretu materijalnu sigurnost stavio u drugi plan, jer je plesna umjetnost kod nas podcijenjena, već je snagom volje uspio stati na noge nakon teške prometne nesreće. O tome, kao i o svojim počecima, borbi s predrasudama te suradnji sa svjetskim zvijezdama govorio nam je kad smo došli na njegovu prvu koreografsku probu s Vannom, koja priprema slavljenički koncert u Zagrebu. Dočekao nas je nasmijan i optimističan, a fotografkinji Neji Markičević spremno je pozirao u cipelama s 15 cm visokom potpeticom broj 43, šaleći se kako u njima bolje hoda i pleše od mnogih žena.

Dora Ivanović

BERISLAVA PICEK/CROPIX

Dora Ivanović vodi nas u Mrkopalj, u goste kod trenutno najbolje hrvatske skijašice Leone Popović

Nisu li profesionalni sportaši fascinantni? Većina ih ima jasno postavljene ciljeve već u djetinjstvu pa dok se drugi igraju, oni neumorno treniraju, a o ozljedama i potencijalno kratkoj karijeri - ne razmišljaju. Uoči odlaska u Kinu na Zimske olimpijske igre naša trenutačno najbolja skijašica Leona Popović - čije su utrke na rasporedu početkom veljače - ugostila je Glorijinu ekipu u svom Mrkoplju te otkrila što ju je motiviralo da ide naprijed nakon gadnih padova i lomova. Njena čelična volja je inspirativna, a privrženost prema sredini u kojoj je proskijala i odrasla doista je dirljiva.

Josip Jurčić

CROPIX

Josip Jurčić donosi nam priču s naslovnice, intervju s Kristin Davis, zvijezdom serijala "I tek tako..."

Tijekom razgovora s ekipom iz HBO-ovog serijala ‘I tek tako...’, nasljednika kultnog ‘Seksa i grada’, prvo sam saznao da autor Michael Patrick King sve likove prilagođava osobnostima glumaca koji ih igraju. Zato ne čudi da se američka glumica Kristin Davis za Zoom intervju javila iz svojeg doma, a u dnevnom boravku iza nje jasno se mogao vidjeti besprijekorno okićeni veliki bor. Baš onakav kakav bi zasigurno imala i njezina Charlotte da se kojim slučajem nije u serijalu preobratila na židovstvo. U razgovoru smo se dotakli i toga koliko se doista razlikuje od svojeg lika, ali i brojnih drugih tema, poput starenja, odnosa s obožavateljima, New Yorka, muške publike...

GLORIA

U novom broju Glorije čitajte i ove teme:

ELIZABETH HOLMES Uspon i pad zvijezde Silicijske doline