KREATIVCI

Originalni odjevni predmeti iz malih radionica

U Facebook i Instagram dućane stigli su novi originalni odjevni predmeti, nastali s puno ljubavi u malim radionicama u Splitu, Samoboru, Čakovcu i Zagrebu. 

Woo Colours

Jedan uobičajeni ručak s prijateljicom za studenticu modnog dizajna na zagrebačkom TTF-u urodio je sjajnom idejom. Naime, Gabrijela Zelenika (24), koja nikamo ne ide bez bloka u kojem crta lepršave haljine i tunike, svoje crteže pokazala je prijateljici čija je majka krojačica. Već idući dan dogovorena je suradnja dviju kreativki te je Samoborka osnovala brend Woo Colours. Modeli koji stoje od 400 do 3000 kn izrađuju se od prirodnih materijala – lana, svile ili pamuka – i to kao unikati ili u malim serijama. Kupiti se mogu putem Facebooka i Instagrama brenda, gdje će uskoro ponuditi dvije nove linije – Woo Glam i Woo Winter.

Oversized

Ljubav prema modi im je u krvi – Tihana Kovačić (27) i Diana Dominić (52) nećakinja su i teta koje stoje iza marke Oversized. ‘Savršen smo spoj iskustva i mladosti’, kaže studentica arhitekture zadužena za promociju međimurskog brenda, dok teta osmišljava ručne radove. Ekonomistica je godinama za sebe izrađivala končane vestice i haljine te ispunjavala želje svoje nećakinje koja se ponosila unikatnim šalovima i kapama. Danas zajedno listaju stare časopise, poput Vune, u potrazi za inspiracijom i kreiraju predimenzionirane komade. Ljetna kolekcija od pamučnog konca dostupna je putem Facebooka i Instagrama.

Zeus&Us

Njihov Zeus ne izaziva oluje i gromove, nego donosi vedrinu na hrvatsko modno nebo. Lena Šušak (29), Suzana Vuljan (27) i Jana Pivalica (36) od prošle zime, pod etiketom Zeus&Us, izrađuju odjeću i modne dodatke koji su 100% hrvatski proizvod. Splićanke rade samo s prirodnim materijalima te nakon skiciranja, prilagodbe krojeva i strojne izrade modela ručno šiju i jedinstvene detalje. Primjerci iz ljetne kolekcije stoje od 180 do 500 kn, a online kupnja zasad je moguća samo putem društvenih mreža. No ne zadugo jer najavljuju ‘otvorenje’ vlastitog webshopa zeusandus.com.

Beard Gang

Iza modne marke Beard Gang, ili ‘bradate bande’, ne stoji cijela banda već dvojica prijatelja, grafičcki dizajner Tomislav Štrkalj (22) i projektni menadžer Marko Gregurić (26). Njihovi modeli majica nadahnuti su trendovima koji kolaju internetom, a najtraženije su one s printom s temom bradonja – ‘Gentleman’ i ‘Bastard’, primjerice, sadržavaju i motive tetovaže jednog od osnivača brenda. U online dućanu beardgang.co nude se crne i bijele 100% pamučne majice i sweatshirtovi, kao i platnene torbe te šalice. Naglasiti treba i da su svi modeli uniseks. Cijene su od 60 do 300 kn.

Napisala Dina Dončević

Linker
15. travanj 2024 13:50