ZA VRUĆE DANE

Influencerica Tea potpisuje badiće koje želimo nositi ovog ljeta: ‘ Inspiriraju me druge žene, njihove potrebe i želje‘

Među prvima je u Hrvatskoj prije četiri godine pokrenula vlastiti brend kupaćih kostima. S fitness influencericom i poduzetnicom Teom Kravaršćan porazgovarali smo o biznisu i društvenim mrežama.

Promocija zdravog načina života kroz treninge i prehranu, ovoj je studentici ekonomije donijelo status jedne od najpopularnijih fitness influencerica u Hrvatskoj. Prošle je godine pokrenula mini kampanju gdje je ljude motivirala na rano buđenje, a njezinim primjerom, ako je sudeći po podijeljenjim Instagram Storyjima, povele su se mnoge žene. Uz vođenje vlastitog profila, mlada Tea vodi ih još nekoliko, a uz suradnje s brendovima, prije četiri godine pokrenula je i vlastiti posao proizvodnje i prodaje badića. Tramonto swimmwear nastao je u komunikaciji s njezinim pratiteljicama. Badići s hrvatskim potpisom koje nema pola plaže svakako su isplativa kupnja za svaku žena, a o cijeloj poslovnoj priči, kao i Instagram karijeri, porazgovarali smo s Teom Kravaršćan.

Koliko se posao influencera promijenio otpočetka pandemije? Ima li razlike?

- Iskreno, pandemiju što se posla tiče uopće nisam osjetila, čak bi rekla da je posla bilo možda i više jer ipak su se u tom periodu tvrtke morale puno više oglašavati kako bi opstale. Tako da sam jako zahvalna na tome. U tom periodu bila sam izuzetno kreativna, stvarala puno sadržaja, pomagala ljudima da budu aktivni i da iskoriste situaciju na pravi način radeći na sebi, tako da mogu reći i da je posao po pitanju fitnessa i treniranja kod kuće rastao.

image
Tramonto brend.
TRAMONTO

Kad i kako je započela tvoja priča na društvenim mrežama?

- Moja priča započinje tako da Tea misli da je Instagram aplikacija za uređivanje slika. Nakon što me prva osoba počinje pratiti shvaćam kako je Instagram ipak nešto više od toga. S vremenom počinjem objavljivati svoj život, većinom treninge, prehranu, rituale, aktivnosti u prirodi itd. Ljude sve više to počinje zanimati, zatim kreću prve suradnje i iz godine u godinu publika raste.

Koji je tvoj cilj što se tiče odnosa sa svojim pratiteljima - koji sadržaj vole, a kakav ti najradije plasiraš?

- Moj cilj je biti što realnija i što prirodnija jer nažalost društvene mreže su otišle u krivom smjeru i ljudi postaju sve nezadovoljniji gledajući tuđi content na društvenim mrežama, uspoređujući se s drugima, a pritom ne razmišljajući da to ne izgleda tako u stvarnosti i da smo na kraju krajeva svi normalni ljudi sa svojim manama, problemima i nesavršenostima.

Čitajte i: Od Instagrama do poslovnog carstva! Ovo su naši influenceri od kojih kupujemo badiće, trenirke, kuharice...

Moja publika najviše i voli i cijeni tu moju iskrenost i prirodnost. Od contenta najviše vole fotografije/videe iz prirode i treninge. Ja se trudim što više slušati njih što vole, ali opet volim ostati svoja i volim objaviti što mi se svidi u tom trenutku i puno više volim fotografije slikane mobitelom, a ne profesionalne fotografije, a prema "lajkovima" i moja publika to puno vise preferira jer ipak ljudi vole vidjeti stvari kakve jesu bez previše filtera i editiranja.

image
Tea je inače fitness trenerica.
TRAMONTO

Tramonto brend - kad je krenula tvoja priča s privatnom biznisom?

- Oduvijek sam znala da ću imati “nešto svoje” i kako se cijela ova priča sa Instagramu počela razvijati, shvatila sam da moram to iskoristiti na pravi način i napraviti svoj brend. Željela sam da naziv brenda bude povezan sa mnom na neki način i da me opisuje, a kao što moji pratitelji znaju, veliki sam ljubitelj zalaska sunca i kraja dana i tako sam se odlučila za ime Tramonto (tal. zalazak sunca). Kako u Hrvatskoj nije tada bilo toliko brendova kupaćih kostima (iskreno nisam tada čula ni za jedan), odlučila sam izbaciti nešto svoje, a s obzirom kako svaka fitness trenerica ima liniju svoje sportske odjeće, htjela sam da to bude nešto drugo. I tako sam se odlučila za kupaće kostime. Želja mi je bila da Tramonto bude puno više od prodaje kupaćih kostima, htjela sam da nastane cijela priča oko toga, da ljudi kad dođu na moj Instagram profil osjete dašak ljeta i cijeli taj ljetni "vibe", da uživaju u kvalitetnim fotografijama, da se inspiriraju i da uživaju...

Danas uz njih imam i svoj planer zdravih navika "The Power Of Habit" koji pomaže ljudima da uz male dnevne rituale i izazove budu sto uspješniji u zivotu.

image
U ponudi ima jednodijelne i dvodijelne badiće.
TRAMONTO

Je li ti situacija bila poticajna za pokretanje vlastitog posla, odnosno je li poticajna i danas?

- Početak je uvijek težak, pogotovo kad se nađes u industriji o kojoj ništa puno ne znaš i krećeš od nule. Druga prepreka je naravno bila pronaći pravog proizvođača koji odgovara cijenom i kvalitetom mojim potrebama i mogućnostima. Imala sam sreće što sam pronašla prave ljude koji su me podržali kao malu poduzetnicu koja tek kreće u poslovni svijet i prihvatili su da naprave manju količinu nego što to inače rade. Danas kad sam se već uhodala, puno je lakše, iako u poslovnom svijetu uvijek dolaze neke nove prepreke i to je dio posla i vođenja vlastitog biznisa. Uvijek nastojiš biti što bolji, dati što više i kvalitetnije, tragaš za nečim novim kako bi kupcima pružio doživljaj uz sam proizvod. Zanimljivo je i dinamično.

Kao što si i sama rekla, među prvima si pokrenula brend kupaćih kostima, kakva je sad situacija s obzirom na konkurenciju?

- Brendova kupaćih kostima danas ima stvarno puno. Lijepo je vidjeti mlade ljude da se trude, da su kreativni i odvažni pokrenuti nesto svoje. Konkurencija je prisutna sa svih strana, što ne smatram lošim uopće, dapače to me samo motivira da se više trudim i budem što bolja, ali na kraju ljudi uvijek prepoznaju kad brend neki ima dušu i kad je više od proizvoda.

image
Tramonto brend je pokrenula prije četiri godine.
TRAMONTO

Na koji način biraš modele, boje, uzorke?

- Uvijek postavim anketu na Instagramu gdje mi žene pišu što bi u nadolazećoj sezoni htjeli vidjeti tako da većinom slušam što ljudi žele i ispunjavam im želje. Isto tako gledam što meni treba, što bi htjela da je drugačije itd. Boje i uzorke biram većinom prema osjećaju, ali pratim i što je in u tekstilnoj industriji.

image
Badići se šivaju u Hrvatskoj i Indoneziji.
TRAMONTO

Kako se inspiriraš?

- Inspiriram se svakodnevno, u prirodi, na plaži, na društvenim mrežama, Pinterestu. Inspiriraju me druge žene, njihove potrebe i želje.

Gdje se badići šivaju?

- Badići se šivaju u Hrvatskoj i u Indoneziji. Za Indoneziju se nisam odlučila kako bi po jeftinijoj cijeni mogla nabaviti badiće, dapače i skuplji su nego kod nas kad se uračuna carina, poštarina i ostale stvari. Razlog je taj što su oni ipak zemlja u kojoj je ta industrija više razvijena, dok se kod nas tek nekoliko firmi bavi proizvodnjom kupaćih kostima. Oni su me oduševili izborom materijala, uzoraka i definitivno kvalitetom.

Jednodijelni ili dvodijelni badići - što je tebi draže?

- Dvodijelni preko dana, jednodijelni za after beach party. Ljeti stvarno uživam u suncu, moru, pijesku, soli na koži, kovrčavoj kosi i svemu ostalom što dolazi uz to. Obožavam imati minimalno odjeće na sebi i biti bosa po cijele dana tako da mi je dvodijelni kupaći definitivno favorit, iako za kraj dana, gledanje zalaska sunca na plaži i ispijanje najdražeg koktela, uvijek biram jednodijelni.

image
Najdraža ljetna destinacija joj je Vis.
TRAMONTO

Planiraš li pokrenuti još nešto svoje?

- Planiram nastaviti širiti Tramonto brend, imam puno toga u planu, ali za sada neću otkrivati ništa više. Pratite nas kako rastemo i sigurno ćete pronaći nešto u budućnosti za sebe ako do sada niste.

Treniraš li i ljeti, pogotovo po ovakvim vrućinama? Kakve treninge radiš, jesu li prilagođeni?

- Trening mi je već postao stil života iako se nekad zna dogoditi da prođe i pet, šest dana bez treninga, ali uvijek su tu neke aktivnosti kao što su: plivanje, rolanje, odbojka, duge šetnje... Što se treninga tiče, ljeti mi više odgovaraju treninzi s vlastitom težinom ili s nekim laganim rekvizitima. Najvise prakticiram HIIT treninge.

Tvoj Instagram profil zaista odiše ljetom, koje su tvoje najdraže destinacije za odmor?

Obožavam otoke, mir, divlju prirodu, mjesta gdje se može puno toga istražiti tako da bi definitivno Vis istaknula kao broj jedan, zatim Korčulu, Lastovo, ali jako volim Istru, često sam tamo i uvijek me iznenadi nečim novim što prije nisam vidjela.

Linker
18. travanj 2024 08:51