Aleksandar Šekuljica, donedavno polovica para kreativnog dvojca Elfs, pokrenuo je vlastiti brend LEXALEX te u centru Zagreba u četvrtak otvara showroom s kreacijama minimalističkog stila
Nakon dvadeset godina stvaranja jednog od najprepoznatljivijih hrvatskih modnih brendova ELFS, modni kreator Aleksandar Šekuljica krenuo je u novom smjeru. U središtu Zagreba, u Amruševoj ulici, otvorio je modni dućan u kojem predstavlja svoj novi brend LEXALEX STUDIO. Ovaj modni iskorak nastavak je njegove minimalističke estetike i želje da moda bude bezvremenska, a ne trendovska. Uoči službenog otvorenja i predstavljanja kolekcije važno je istaknuti da je dizajner sam osmislio prodajni prostor nalik galeriji, u kojoj će glavnu ulogu imati njegova odjeća.
Koja je ideja vašeg novog modnog brenda LEXALEX STUDIO?
- Riječ je o spoju sofisticiranog minimalizma i udobnosti. Želim da komadi budu nosivi i funkcionalni, s jasnim identitetom. Bez suvišnih ukrasa, ali s malim detaljima koji čine razliku.
Koliko ste zadržali estetiku koju ste njegovali u ranijem radu, a koliko planirate ići u potpuno novom smjeru?
- Postoji kontinuitet: ostaje osnovni senzibilitet, pažnja prema proporciji, liniji i radu s tekstilom. Novi smjer znači da ću biti hrabriji u izboru materijala i krojeva, možda smanjiti ornamentiku te više eksperimentirati s formom i volumenom. Dakle, zadržavam korijene, ali se otvaram novim horizontima.
Hoće li vas smetati moguće usporedbe s ranijim kolekcijama koje ste stvarali?
- Ne. Zapravo očekujem da će se usporedbe pojaviti, što je prirodno. Važno mi je jasno komunicirati da je ovo nova etapa s novim pravilima. Usporedba može pomoći ljudima da razumiju tko sam danas, ali ne želim da ona definira moj rad.
Vaša nova (prva) linija prilično je minimalistička?
- Da, minimalistička, ali ne hladna. Minimalizam je za mene način da istaknem bitno - kroj, materijal, udobnost i funkcionalnost. Želim da se moja odjeća uklapa u svakodnevicu, a da ostavlja prostor osobnosti, kako bi onaj tko je nosi istaknuo svoj karakter, a ne samo ono što ima na sebi.
Na što ćete stavljati naglasak? Vidimo da za jesen i zimu nudite mnogo zanimljivih kaputa i jakni.
- Naglasak će biti na slojevitosti, na vanjskim komadima koji su statement - već su u dućanu izloženi kaputi i jakne s oversized siluetama, od materijala koji griju, ali dišu i koji su pažljivo izrađeni. Kod vanjskih komada primjenjujem i tehničke detalje, no zadržavam estetiku u kojoj ništa nije suvišno.
Majice i trenirke ostaju također u fokusu vašeg modnog interesa?
- Da. Uvijek sam vjerovao da osnovni komadi, poput dobrih majica i trenirki, čine okosnicu garderobe. Ako ti osnovni dijelovi imaju kvalitetu i dobru siluetu, cijela slika je jača, osobito u vrijeme kada to više nisu samo odjevni komadi za kod kuće. A i kad jesu, kvalitetno i lijepo odijevanje u svakoj prigodi dio je stila mojih klijentica.
Koji će biti koncept i ideja vaših budućih modnih kreacija - minimalizam ili razigranost?
- Bit će kombinacija. Vodilja je minimalizam, čiste linije i jasna estetika, ali i razigranost kroz materijale, teksture, detalje, neočekivane šavove, neobične rezove i, po potrebi, boje. Želim da kolekcije imaju karakter i pametno iznenade.
Planirate li se predstaviti i modnom revijom?
- Ne, zasad ne razmišljam o tome. Ako se i dogodi, mogla bi to biti intimnija prezentacija, ne nužno u tradicionalnom smislu - show bliži publici, iskustvo, a ne samo prikaz. Smatram da forma revije mora odgovarati brendu; želim da to bude smislen događaj u pravo vrijeme.
Je li vam bilo izazovno otvoriti novu poslovnu stranicu?
- Administrativno, logistički i financijski to je uvijek izazov, ali on je osvježavajući i motivira. Prostor u kojem se danas nalazi studio tražio sam dugo, a kad sam ga našao, s ljubavlju i veseljem posvetio sam se uređenju interijera u skladu s modnim DNA brenda. Želja mi je da ovo postane pravi design point - mjesto gdje ljubitelji mode mogu svratiti, pogledati, porazgovarati i razmijeniti ideje.
Odakle crpite inspiraciju?
- Inspirira me svakodnevica: arhitektura, priroda, putovanja, umjetnost, fotografija… Gotovo sve - boje neba, materijali u okolišu, način na koji se svjetlo prelama na fasadi. Također, moda prošlih desetljeća koju rado reinterpretiram. Naravno, i ljudi, njihov stil, način kretanja i življenja.
Osim dizajna, ima li noviteta i u materijalima?
- Da. Zanima me uporaba održivih prirodnih materijala i inovacija u tekstilu koje ne žrtvuju dojam ni izgled. Fine teksture, lijep pad i udobnost su ključni.
I na kraju, što želite postići svojom modnom pričom i kome je ona namijenjena?
- Stvaram brend kojem će ljudi vjerovati, gdje će znati da ih očekuju kvaliteta, estetika i autentičnost. Namijenjen je osobama koje cijene dobar dizajn i žele da odjeća bude produžetak njihove osobnosti, a ne samo trend. Ljudi koji se žele osjećati dobro, lijepo i svoje - da oni nose brend, a ne da brend nosi njih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....