Jedna od najutjecajnijih i najpopularnijih hrvatskih dizajnerica Aleksandra Dojčinović u sklopu svoje trgovine u Ilici nedavno je otvorila Pop up Opticu La Vie s dizajnerskim sunčanim naočalama, a plan za biznis, kaže, ima sve do 2030 godine.
Jedna od najpopularnijih hrvatskih dizajnerica Aleksandra Dojčinović nedavno je svoj prostor u zagrebačkoj Ilici upotpunila i dizajnerskim sunčanim naočalama, pa sada u 270 kvadrata nudi odjeću, obuću, modne dodatke, nakit i sunčane naočale.
"Cilj mi je bio napraviti prostor gdje će se žene dobro osjećati, gdje će doći popiti kavu, čašu pjenušca i obući se od glave do pete. Živimo jako brzo, znam po sebi, za neke veće događaje u životu kada mi trebaju haljina, cipele i nakit, nemam vremena sve to tražiti, zato sam ponosna na naš dućan jer žene kod nas mogu pronaći sve to na jednom mjestu", govori Aleksandra. O trendovima baš i ne voli pričati jer, kaže, kako bi žene trebale nositi ono u čemu se osjećaju dobro.
"Tijekom ljetnih mjeseci volim nositi pamuk, lan, volim kombinirati svjetlo plavu s narančastom, ružičastu, boje sladoleda. Jedva čekam dane kada ću sve to moći nositi", govori Aleksandra. Boja kod Aleksandre ne nedostaje ni na sandala i štiklama, a i ove sezone, kao i prošle, veoma su popularna platforme.
"Nose se cipele na široku petu, ali i tanke pete od 12 ili osam cm, ovisno kako ženama odgovara", objašnjava Aleksandra. Ipak ono po čemu je prepoznatljiva su rastezljive haljine.
"Počela sam ih raditi prije 20 godina, a i dalje moje klijentice kada dođu u dućan često traže baš takve haljine koje nudimo u svim bojama", govori Aleksandra. Prije pandemije pitala se u kojem smjeru treba ići njezin brend, ali dok je svijet mirovao Aleksandra je doživjela kreativni zanos.
"Kada je svijet stao dogodila mi je sto i jedna ideja u glavi, sada se razvijam u novom smjeru i nadam se da će se u narednim godinama puno toga lijepog dogoditi", govori Aleksandra koja poručuje mladim poduzetnicima kako trebaju imati dugoročne planove jer je upravo ona na taj način uspjela izgraditi uspješan brend.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....