VEDRAN PETEH/ CROPIX
FASHION TALK

Aleksandra Dojčinović: ‘Klijentice i dalje vole model koji sam počela raditi prije 20 godina‘

Jedna od najutjecajnijih i najpopularnijih hrvatskih dizajnerica Aleksandra Dojčinović u sklopu svoje trgovine u Ilici nedavno je otvorila Pop up Opticu La Vie s dizajnerskim sunčanim naočalama, a plan za biznis, kaže, ima sve do 2030 godine.

Jedna od najutjecajnijih i najpopularnijih hrvatskih dizajnerica Aleksandra Dojčinović u sklopu svoje trgovine u Ilici nedavno je otvorila Pop up Opticu La Vie s dizajnerskim sunčanim naočalama, a plan za biznis, kaže, ima sve do 2030 godine.

Jedna od najpopularnijih hrvatskih dizajnerica Aleksandra Dojčinović nedavno je svoj prostor u zagrebačkoj Ilici upotpunila i dizajnerskim sunčanim naočalama, pa sada u 270 kvadrata nudi odjeću, obuću, modne dodatke, nakit i sunčane naočale.

"Cilj mi je bio napraviti prostor gdje će se žene dobro osjećati, gdje će doći popiti kavu, čašu pjenušca i obući se od glave do pete. Živimo jako brzo, znam po sebi, za neke veće događaje u životu kada mi trebaju haljina, cipele i nakit, nemam vremena sve to tražiti, zato sam ponosna na naš dućan jer žene kod nas mogu pronaći sve to na jednom mjestu", govori Aleksandra. O trendovima baš i ne voli pričati jer, kaže, kako bi žene trebale nositi ono u čemu se osjećaju dobro.

image
VEDRAN PETEH/ CROPIX

"Tijekom ljetnih mjeseci volim nositi pamuk, lan, volim kombinirati svjetlo plavu s narančastom, ružičastu, boje sladoleda. Jedva čekam dane kada ću sve to moći nositi", govori Aleksandra. Boja kod Aleksandre ne nedostaje ni na sandala i štiklama, a i ove sezone, kao i prošle, veoma su popularna platforme.

image
VEDRAN PETEH/ CROPIX
image
VEDRAN PETEH/ CROPIX
image
VEDRAN PETEH/ CROPIX

"Nose se cipele na široku petu, ali i tanke pete od 12 ili osam cm, ovisno kako ženama odgovara", objašnjava Aleksandra. Ipak ono po čemu je prepoznatljiva su rastezljive haljine.

"Počela sam ih raditi prije 20 godina, a i dalje moje klijentice kada dođu u dućan često traže baš takve haljine koje nudimo u svim bojama", govori Aleksandra. Prije pandemije pitala se u kojem smjeru treba ići njezin brend, ali dok je svijet mirovao Aleksandra je doživjela kreativni zanos.

image
VEDRAN PETEH/ CROPIX

"Kada je svijet stao dogodila mi je sto i jedna ideja u glavi, sada se razvijam u novom smjeru i nadam se da će se u narednim godinama puno toga lijepog dogoditi", govori Aleksandra koja poručuje mladim poduzetnicima kako trebaju imati dugoročne planove jer je upravo ona na taj način uspjela izgraditi uspješan brend.

Linker
15. listopad 2024 18:43