Zrinka Blažević, Ana Malić, Maja Blažević, Tena Sakar Vukić i Una Zečević

 PROSPER FILIPOVIć
SJAJ IZNUTRA I IZVANA

Dozu luksuza i estetike u Zagreb donijeli su svjetski poznati brend nakita i hrvatski wellbeing brend

U ambijentu ispunjenom bojama, mirisima i pažljivo kreiranim senzacijama, event donosi suvremenu interpretaciju luksuza – onog koji se ne samo vidi, nego i osjeća, živi i nosi kroz svakodnevicu.

U ambijentu ispunjenom bojama, mirisima i pažljivo kreiranim senzacijama, event donosi suvremenu interpretaciju luksuza – onog koji se ne samo vidi, nego i osjeća, živi i nosi kroz svakodnevicu.

U luskuznom ozračju Swarovski trgovine u Centru Cvjetni održan je ekskluzivni event koji je na jedinstven način spojio svijet luksuza i wellbeing filozofije, a organizirali su ga svjetski poznati brend Swarovski i hrvatski wellbeing brend Materia. Događaj je okupio ljubitelje estetike, luksuza i zdravog načina života, pružajući gostima iskustvo koje je jednako vizualno impresivno koliko i korisno za tijelo i duh.

image

Swarovski x Materia

PROSPER FILIPOVIć

Središnji koncept eventa bio je harmoničan spoj boja i funkcionalnih napitaka, inspiriran s četiri prepoznatljive Swarovski boje: roza, plava, žuta i zelena, kreativno utjelovljene u kolekcijama Matrix, Constella, Millenia, Idilliya. Svaka boja nije bila samo estetski detalj - ona je nosila i svoje wellness značenje kroz pažljivo pripremljene funkcionalne koktele.

image

Zrinka Blažević, Maja Blažević, Ana Malić, Kristina Aranauskaite Yarnold, Tena Sakar Vukić i Una Zečević

PROSPER FILIPOVIć

Zeleni koktel s matchom poticao je energiju i fokus, plavi s blue matchom donosio smirenje i balans, žuti s kurkumom vitalnost i imunitet, dok je rozi s maca prahom pružao dodatnu dozu energije i harmonije. Ovi kokteli transformirali su degustaciju u pravi ritual dobrog osjećaja, spajajući sofisticiran okus i benefite za tijelo. Za koktele je bio zadužen vrhunski barmen Denis Vlahovac, osnivač Cocktail Empirea, tvrtke koja spaja catering, edukaciju i miksologiju na potpuno novi način.

image

Swarovski x Materia

PROSPER FILIPOVIć
image

Swarovski x Materia

PROSPER FILIPOVIć

Svaki detalj - od dekoracija do prezentacije koktela – bio je posebno osmišljen tako da posjetiteljima pruži multisenzorno iskustvo, gdje vizualna ljepota, mirisi, okusi i emocije stvaraju jedinstvenu sinergiju. Ovaj event pokazao je kako luksuz i wellbeing mogu koegzistirati u savršenoj harmoniji, potvrđujući da je briga za tijelo i duh jednako važna kao i estetika i stil.

image

Ana Malić i Tena Sakar Vukić

PROSPER FILIPOVIć
image

Franka Batelić

PROSPER FILIPOVIć
image

Ivana prakčin, Andreja Ćupor, Maja Blažević i Una Zečević

PROSPER FILIPOVIć
image

Maja Blažević

PROSPER FILIPOVIć
image

Miach

PROSPER FILIPOVIć
image

Nika Turković

PROSPER FILIPOVIć
image

Tena Sakar Vukić

PROSPER FILIPOVIć
image

Una Zečević

PROSPER FILIPOVIć
image

Zrinka Blažević

PROSPER FILIPOVIć

Direktorica tvrtke De Tempore, ovlaštenog zastupnika za Swarovski, Ana Malić, istaknula je važnost pozitivne energije koju ovakvi koncepti donose:

„Neka atmosfera zajedništva u prosincu postavi ton za cijelu 2026. godinu. Svaki dan je prilika za zasjati. Za to nije potrebna Nova godina, nego samo nova odluka. Ovim kreativnim konceptom spajanja vrijednosti dva brenda želimo vas inspirirati na male rituale koji će vam donijeti sjajne trenutke.“

image

Ana Malić i Maja Blažević

PROSPER FILIPOVIć

Na istom tragu, osnivačica i direktorica Materije Maja Blažević naglasila je posebnost ove suradnje. „Jako nas veseli sinergija naša dva brenda i zajednička božićna bajka koju smo stvorili. Brend Swarovski nam omogućuje da sjajimo izvana, a Materia proizvodi nam pomažu da sjajimo iznutra, a taj sjaj nam svima treba u ovim blagdanskim danima – ali i svaki dan.“

Inspirativnu poruku gostima uputila je i Swarovski predstavnica za CEEAN regiju, Kristina Aranauskaite Yarnold, poručivši: „Velike stvari kao i veliki komadi nakita ne trebaju čekati posebne prigode. Nosite ih svaki dan i tako stvarajte lijepe osjećaje i posebne trenutke. Budite inovativni, kreativni i hrabri u svojim izborima.“

image

Aleksandra Dojčinović i Kristina Aranauskaite Yarnold

PROSPER FILIPOVIć

Swarovski i Materia tako su gostima omogućili ne samo da uživaju u vizualnom i gastronomsko-wellness iskustvu, nego i da ponesu inspiraciju za integriranje ovih principa u svakodnevni život. Spoj luksuza i wellbeing filozofije stvorio je nezaboravno iskustvo, koje je potaknuo osjećaj unutarnje ravnoteže, elegancije i inspiracije.

Kroz više od stotinu godina postojanja, Swarovski je prerastao u globalni simbol elegancije, inovacije i umjetničkog izraza. Svaki kristal nosi u sebi priču o savršenstvu, svjetlosti i inspiraciji – priču koja se nastavlja i danas, kroz kolekcije koje slave individualnost, ljepotu i strast prema životu.

Materia je moderni hrvatski wellbeing brend koji promovira zdrav način života i dugovječnost kroz funkcionalne proizvode i ljubav prema sebi.

09. prosinac 2025 20:02