Udobnost nije samo trend 2020. godine, već i 2021., a to je dokazala mlada Zagrepčanka, vizažistica i poduzetnica Klaudija Kelemović, poznatija kao Clo Up, koja je s prijateljicom Lucijom Tikvić prije nešto više od godinu dana pokrenula vlastiti brend trenirki "Clu". S njom smo porazgovarali o brendu, novoj kolekciji i nekim poznatim licima koja su bila djelom kampanje.
"Odlučila sam pokrenuti brend odjeće iz ljubavi prema modi. Kao vizažistica svjesna sam da je za pokretanje vlastite linije 'makeup' proizovoda potrebno puno više godina iskustva i testiranja proizvoda. Lucija i ja smo željele napraviti komad odjeće koji će biti kvalitetan i udoban i nosiv u svakoj prilici", objasnila je Klaudija. A inspiracija? Formula je dosta jednostavna jer djevojke žele da su njihove trenirke nosive i u sportskim prilikama i kod kuće, ali i kada poželite prošetati gradom.
To su prepoznale brojne žene, a Klaudija nam otkriva kako se kolekcija rasprodala u čak dva dana. U ponudi su trenirke u tri boje - plavoj, bijeloj i sivoj, a najpopularnija je posljednja boja, dok su u pripremi i neke druge nijanse.
"Kreativni proces kreće od same ideje kako će proizvod izgledati, kako će stajati na djevojkama. Crtanje, krojenje pa šivanje. Kada smo u potpunosti zadovoljne s materijalom i izgledom proizvoda, kreće priprema kampanje. To nam je omiljen dio jer svaka naša kampanja ima temu, volimo napraviti kreativne slike koje nisu samo obične slike proizvoda. U tome nam pomaže naš fotograf Ante Odak, koji svaku našu ideju razumije", rekla je te dodala kako se sve šiva u Zagrebu.
U kampanji je sudjelovao i model Iva Šarić, zaručnica hrvatskog reprezentativca Brune Petkovića, ali i poznata manekenka i model Elena Dizdar te Ana Klarić.
"Iva Šarić i ja surađujemo već godinama, upoznale smo se zbog mog primarnog posla, šminkanja. Iva je jedna izuzetna osoba poslovno i privatno. Clu podržava od prvog dana i ovog puta odlučile smo da će sudjelovati u novoj kampanji", zaključila je.