Švedski high street brend najavio je novu suradnju s omiljenom engleskom dizajnericom i to dva desetljeća nakon prve uspješnice.
Švedski high street brend H&M u Hrvatskoj je svoju prvu trgovinu otvorio 2011., a ubrzo su postali jedno od omiljenih mjesta kad je u pitanju potraga za novim modnim komadima kojima ćemo obogatiti našu garderobu. Iako su popularnost prvenstveno stekli svojim komadima po pristupačnim cijenama, mnogi su ih zavoljeli i zbog limitiranih kolekcija nastalih u suradnji sa svjetskim dizajnerima.
Taj su koncept prvi put predstavili 2004. - kolekcijom s Karlom Lagerfeldom. A prije točno 20 godina, posebnu kolekciju napravila je i Stella McCartney. Omiljeno englesko ime u svijetu visoke mode vraća se pod okrilje high street brenda te tako na proljeće 2026. predstavlja novu kolekciju, inspiriranu prvenstveno temom održivosti s kojom se svijet mode posljednjih godina bori.
Kolekcija će sadržavati certificirane, odgovorne materijale, od kojih su mnogi reciklirani, te će prikazati primjere alternativa konvencionalnim tkaninama i tekstilima. Ključni dio suradnje uključuje i osnivanje novog Insights Boarda, inicijative koja okuplja različite glasove i perspektive iz modne industrije, stvarajući prostor za znatiželju i slušanje. Cilj nove inicijative jest pronaći načine na koje brendovi i industrija u cjelini mogu poticati i oblikovati promjene, kao i dodatno podizati svijest o dobrobiti životinja te inovacijama koje potiču održiva rješenja.
Održivost u središtu
"Uzbuđena sam što se ponovno udružujem s H&M-om nakon 20 godina od naše prve suradnje. Redizajniranje komada iz mojeg arhiva vratilo je toliko energije i radosti. Ovo drugo partnerstvo osjećam kao priliku da sagledamo koliko smo napredovali u održivosti, praksama bez okrutnosti i promišljenom dizajnu – i da ostanemo iskreni prema tome koliko nas još posla čeka, zajedno. Oduševljena sam što mi se H&M pridružuje na ovom putu; stvarne promjene događaju se samo kada pritisak dolazi i izvana i iznutra, a ja oduvijek vjerujem u to da industriju treba mijenjati iznutra", izjavila je Stella McCartney.
U novoj kolekciji možemo očekivati i prepoznatljive detalje poput ikoničnih silueta i kodova modne kuće inspiriranih različitim razdobljima njezina brenda.
"Stella je istinska inovatorica. Od samog početka mijenjala je modu dizajnom koji je isticao nekonvencionalnu ženstvenost. Ova kolekcija prepuna je nezaobilaznih komada koji odaju počast toj ostavštini. Stellin moralni kompas i njezina neumorna predanost održivim praksama dugo su nam inspiracija u H&M-u, zato nam je čast surađivati s njom na ovako ambicioznom projektu", istaknula je Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica za H&M.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....