GUCCI VIA BESTIMAGE/BESTIMAGE/PROFIMEDIA
Totalno drukčiji od drugih

Pametna strategija Gucci drži na samom vrhu: Milenijci i generacija Z obožavaju ga zbog dva važna razloga

Kako se dobivaju modne utakmice novog doba zna dizajner Alessandro Michele: rodno neutralnim kreacijama i angažiranim kampanjama talijanskoj je kući donio status najuspješnijeg brenda u kriznoj 2020.

Kako se dobivaju modne utakmice novog doba zna dizajner Alessandro Michele: rodno neutralnim kreacijama i angažiranim kampanjama talijanskoj je kući donio status najuspješnijeg brenda u kriznoj 2020.

Proteklih pet godina, pod vodstvom kreativnog direktora Alessandra Michelea, modna kuća Gucci eksperimentira s novim načinima povezivanja i komunikacije s kupcima. Osim što mnogo pažnje pridaju društvenim mrežama (na Instagramu ih prati više od 42 milijuna ljudi, a pridružili su se i TikToku lani u veljači), kroz suradnju s tvrtkom Genies kupcima su omogućili da odjeću isprobavaju putem avatara i na taj način steknu dojam kako bi im što pristajalo.

image
Glazbenici kao zaštitna lica: A$AP Rocky, Iggy Pop i Tyler the Creator.
ALEXANDER AMOSU VIA BESTIMAGE/PROFIMEDIA

Seljenje iskustva “pravog” shoppinga u digitalni svijet se isplatilo: unatoč koronakrizi, a prema istraživanju globalne platforme Luxe Digital, Gucci je najpopularniji luksuzni brend 2020. među generacijom Z i milenijcima.

Te su dvije dobne skupine ciljana publika većini brendova - jer ih se smatra globalnim potrošačkim forteom. Gucci je u komunikaciji s njima najuspješniji, čemu svjedoči i statistika: na društvenim se mrežama naziv brenda u prosjeku spomene više od 11 milijuna puta mjesečno.

image
Alessandro Michele od 2015. usmjerava brend prema milenijcima i generaciji Z.
VANESSA CARVALHO/SHUTTERSTOCK VANESSA CARVALHO/SHUTTERSTOCK

Promiče rodno neutralnu modu

Prema istraživanjima, nove generacije ne kupuju samo proizvod već i iskustvo, ali i vrijednosti koje brend propagira, a za Gucci su to - autentičnost i inkluzivnost. Alessandro Michele otpočetka mandata promiče rodno neutralnu modu. Zato muškarci i žene u njegovim kampanjama često nose identičnu odjeću, a omiljeni model mu je britanski pjevač Harry Styles.

image
Posljednjom kampanjom promiče se inkluzivnost, jedna od ključnih vrijednosti brenda.
GUCCI VIA BESTIMAGE/BESTIMAGE PROFIMEDIA

Na preklanjskoj Met Gali u New Yorku pojavio se u ženskoj Guccijevoj bluzi i cipelama s potpeticama, a nedavno je pozirao i u njihovoj haljini za naslovnicu američkog Voguea. U Micheleovim kreacijama ogleda se i osviještenost, ali i provokativnost: njegova lanjska cruise kolekcija, predstavljena u Rimu nedaleko od Vatikana, sadržavala je odjeću s apelima protiv zabrane pobačaja (“Moje tijelo, moj izbor”). I u kozmetičkoj diviziji nastoje biti drukčiji: njihovu maskaru L’Obscur predstavlja, primjerice, Britanka Ellie Goldstein, djevojka sa sindromom Down.

To je još jedan u nizu poteza kojim su pokazali da se modne utakmice s novim generacijama kupaca ne dobivaju samo smjelim kreacijama nego i pomno promišljenom marketinškom strategijom te snažnim društveno angažiranim stavom.

Linker
13. listopad 2024 15:29