PRESS
novo lice

Potpuno neprepoznatljiva: Jelena Rozga u izdanju u kakvom ju još nismo vidjeli!

Novom kampanjom za proljeće 2022. nagrađivani dizajneri Kliškinić i Šabarić pokazuju različite načine na koje žene nose KLISAB.

Novom kampanjom za proljeće 2022. nagrađivani dizajneri Kliškinić i Šabarić pokazuju različite načine na koje žene nose KLISAB.

KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, kampanjom za kolekciju proljeće 22 pokazuje inkluzivnost koju svojom estetikom zastupa. Poznata lica Jelena Rozga i Gracija Filipović u dizajnu iz nove KLISAB kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend.

image

KLISAB proljeće 2022.

PRESS

"Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo KLISAB dizajn stiliziran na nama neočekivan način", kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Nova kampanja izraz je upravo te otvorenosti koju KLISAB odjeća ima.

image

KLISAB proljeće 2022.

PRESS
image

KLISAB proljeće 2022.

PRESS

Takva prilagodljivost KLISAB odjeće vlastitom stilu dolazi intuitivno jer je ishodište ovog dizajna uvijek klasik koji je preinačen do suvremenog i prepoznatljivog rješenja. KLISAB sakoi, baloneri ili odijela tako su investicija u garderobi koja prelazi okvire trendova. U proljetnoj sezoni ističu se ručno oslikani baloner i sako, sivo odijelo s bijelim konturama, a na www.klisab.com možete istražiti i komade u za KLISAB novoj paleti jarkih boja.

image

KLISAB proljeće 2022.

PRESS
image

KLISAB proljeće 2022.

PRESS

Kampanju je fotografirao Filip Koludrović, producirao Nikola Beban, MUA je rad Saše Jokovića za Estée Lauder uz asistenciju Marka Tolića, oblikovatelj kose je Mijo Majhen, a stilistica je Ana Nikačević s asistencijom Marcele Vrček.

Linker
01. listopad 2024 01:36