Novi kreativni direktor, poznat po asimetričnim kreacijama, ranije je vodio talijanski brend Versus Versace te imao i vlastiti modni brend, koji je trenutno na čekanju jer se želio u potpunosti posvetiti novoj ulozi i to vrlo zahtjevnoj s obzirom na to da je Saint Laurent za vrijeme vodstva Hedija Slimanea doživio procvat.
Cijela je kolekcija odisala duhom osamdesetih – prenaglašeni rukavi i ramena, srcoliki izrezi i haljine na jedno rame, a koža je bila dominantni materijal. Mini suknje, bomber jakne i kaputi bili su glavni komadi proljetne linije, a najupečatljivije su bile prozirne šifon bluze ispod kojih modeli nisu nosili donje rublje. Novi kreativni direktor poigravao se s originalnim radovima dizajnera Yves Saint Laurenta, većinom iz osamdesetih – poput klasičnog Saint Laurent smokinga, prozirnih šifon bluza i mini haljina, a dominantna crna bila je i omiljena boja osnivača popularnog brenda.
Najupečatljiviji su ipak bili detalji: kod ulaza na mjesto održavanja posjetitelje je dočekao ogroman neonski YSL logo, originalno dizajniran ranih šezdesetih i vidno odsutan u Slimaneovom razdoblju koji je iz imena brenda izbacio ime njegovog osnivača i zadržao samo Saint Laurent. Osim toga, prepoznatljiv logo dobio je svoje mjesto i na modnoj pisti: u obliku naušnica i potpetica. Cijelu kolekciju pogledajte u fotogaleriji!