Prema istraživanjima o blogerima i infuencerima koje od 2016. godine provodi agencija Dialog komunikacije, ovom industrijom u Hrvatskoj dominiraju visokoobrazovane žene u dobi od 25 do 35 godina, a sve veći broj blogerica od svojih blogova i aktivnosti na društvenim mrežama zarađuje. Doduše, blogerice svoje aktivnosti još uvijek smatraju hobijem, za razliku od influencerica koje ih doživljavaju poslom. One su na svojim online kanalima i aktivnije - objavljuju više postova te se koriste hrvatskim i engleskim jezikom, a to se odražava i na njihovoj zaradi. Većina blogerica mjesečno zarađuje između 3500 do 5500 kuna, dok su primanja influencerica viša od 7500 kuna mjesečno.
U Hrvatskoj su od društvenih mreža najzastupljeniji Facebook i Instagram, čija upotreba je u porastu, a influenceri i blogeri najviše su prihvatili trendove javljanja "uživo" i Instagram Story, dok se najvećim - produkcijom video sadržaja - većina još ne bavi. Istraživanje agencije Dialog komunikacije pokazalo je kako se blogovi u prosjeku pišu između tri do pet godina, mjesečno se objavljuju dva do tri blog posta, a od tema su najzastupljenije ljepota, hrana, moda pa putovanja. Većina blogerica i gotovo svi influenceri redovno surađuju s brendovima, a kao najveće probleme izdvojili su kupljene pratitelje i neselektirani sadržaj zbog čega smatraju da bi brendovi trebali paziti na autentičnost blogera i influencera s kojima surađuju.