Modni div se vraća s limitiranom kolekcijom i prepoznatljivom IT djevojkom, donoseći svježinu i odvažnost u online ponudu.
I dok su se na radiju vrtjele pjesme pop ikona kao što su Christina Aguilera, Ne-Yo, Katy Perry i Avril Lavigne, nosile su se neonske boje, religiozno su se pratile modne revije te se kosa ravnala peglom dok je još bila mokra. Bile su to 2000-e, vrijeme kada su pop kulturu oblikovali poznati i talentirani – glumice i glumci, pjevačice i pjevači, manekenke i manekeni. U svijetu bez interneta, trendovi su se upijali putem tradicionalnih kanala – časopisa i televizije, a kredibilitet se stjecao kroz suradnje s ikoničnim celebrityjima.
Rijetki od popularnih brendova tog vremena uspjeli su se održati i prilagoditi novim uvjetima, a među onima koji nisu uspjeli uhvatiti novi ritam je i kultni engleski high street brend odjeće, Topshop. Njihove su trgovine u to vrijeme bile obavezna postaja prilikom odlaska u šoping, u najmanju ruku kao početna inspirativna točka i prilika za razgledati najnovije IT komade.
Njihovu su odjeću nosile poznate i stylish osobe, a s mnogima su ostvarili i brojne suradnje. Svakako je među značajnijima bila ona s tadašnjom IT djevojkom, manekenkom Kate Moss. No, kako je prošlo Kateino vrijeme, tako je i Topshop nestao sa scene high street ponude.
No, nedavno su se odlučili vratiti u modnu arenu, stavljajući ovaj put naglasak na online trgovinu u kojoj će 15. kolovoza postati dostupni komadi iz posebne kolekcije odabranih 30 komada koje je kurirala današnja IT djevojka, manekenka Cara Delevingne. Karizmatična manekenka surađivala je s brendom i u njegovoj zlatnoj eri, a sada se vraća kao protagonistica kampanje koja će oživjeti kultno high street ime.
Kuriranom kolekcijom prevladavat će monokromatska paleta, s avokado zelenim tonovima koji će osvježiti ponudu. Među glavnim komadima, najavljuju iz Topshopa, bit će odvažan crno-bijeli kaput od imitacije ovčje kože, uska jakna inspirirana 80-ima i nova izdanja kultnih krojeva, poput Joni i Jamie modela traperica. Nova kolekcija tako spaja snažne siluete s fluidnim materijalima, čineći ovu kolekciju nosivom, ali i osnažujućom za sve djevojke i žene koje će je nositi.
"Kao djevojci iz Londona, Topshop je bio mjesto gdje je moda bila zabavna, neustrašiva i puna mogućnosti. Povratak u Topshop sada je više od povratka – to je početak nečeg novog. Ova kolekcija govori o posjedovanju vlastitog stila, svoje priče i hrabrosti da to izrazite svaki dan", rekla je Cara, koja trenutno s Topshopom priprema i posebnu limitiranu capsule kolekciju za sezonu 2026./2027., u kojoj je naglasak na inkluzivnim i održivim komadima koji su pritom napravljeni od kvalitetnih materijala i pametno dizajnirani.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....