Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić.
 Ana Mihalić
Svaka čast

Veliki uspjeh modnog dvojca ELFS: 'O ovoj suradnji smo morali šutjeti pune dvije godine'

Dizajneri Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić, koji stoje iza uspješnog domaćeg brenda, prije gotovo dvije godine dobili su ponudu koju nisu mogli odbiti - da promoviraju svoj rad i ime u jednoj stranoj seriji, a rezultat suradnje konačno možemo vidjeti.

Iako su domaći dizajneri zbog koronavirusa morali zatvoriti svoje ateljee, radnje i trgovine, početak ove godine za neke je bio zaista uspješan jer su ostvarili inozemnu suradnju koju nisu mogli ni sanjati. Čak i u ovo neizvjesno vrijeme neke od njih uspjesi ne zaobilaze poput poznatog modnog dvojca ELFS, Aleksandra Šekuljice i Ivana Tandarića.

Njihov brand, kojeg obožavamo već gotovo 16 godina, oduševio je producente nizozemske serije "Women of the Night", čija je prva sezona dostupna na Netflixu.

Šesta epizoda serije, koja prati život otmjenih eskort dama, snimana je u Hrvatskoj, a za jednu scenu koja se vrti oko shoppinga, producenti su otkupili ELFS inventar i odjeću te složili vlastiti set.

Netflix screenshot

U sceni u improviziranoj ELFS trgovini likovi iz serije prebiru po 40-ak haljina iz kolekcije ljeto 2018., a u kadrovima se jasno vidi ELFS logo na vješalicama i zidovima. U sceni pri kraju epizode glumica Karina Smulders pojavljuje se u ELFS zelenoj haljini optočenoj perlicama.

Producente je zanimao cijeli brand, ne samo haljine

Kako nam je ispričao dizajner Šekuljica, ovo je prvi put da su od neke strane produkcije dobili upit žele li kao domaći luksuzni brand sudjelovati u seriji.

"Obično smo takve upite dobivali za snimanje domaćih reklama, serija i filmova pa nas je ovakva ponuda zaista ugodno iznenadila. Prije je to bio interes samo za haljine, a sada je producente zanimao baš brand, odnosno cijela naša poslovnica, od namještaja do asortimana odjeće", rekao je dizajner.

Netflix Screenshot

Serija se snimala još sredinom 2018. pa su dizajneri do sada o svemu morali šutjeti, što im i nije bilo teško jer su zapravo potpuno zaboravili na tu suradnju. U početku im je, kaže, cijela stvar zvučala previše komplicirano pa su u nekoliko navrata htjeli i odustati, ali im je drago da su je realizirali.

"Nismo htjeli zbog par minuta u seriji gubiti živce zbog sitnica, ali ideja je bila odlična pa smo je izgurali do kraja. Kada smo vidjeli konačan rezultat, bili smo oduševljeni", prisjeća se Šekuljica.

Na strano tržište ipak ne ciljaju

Netflix Screen

Komentari i reakcije prijatelja, priča nam dizajner, bile su urnebesne. "Dio njih zapravo nije shvatio o čemu se radi i kakva je to serija, dok su drugi odmah bili euforični i vrlo ponosni na nas", otkrio je.

Iako su sretni što su svoj brend mogli promovirati u seriji strane produkcije, Šekuljica kaže da se zasad ne planiraju "probijati" na inozemno tržište jer posla u Hrvatskoj ne nedostaje.

"Volimo da se stvari događaju spontano jer kada nešto previše želiš, to se često izjalovi. Nama je u fokusu prvenstveno hrvatsko tržište i hrvatska klijentela, a sve što se dogodi "sa strane" ugodno je osvježenje", poručuje Šekuljica.

Čitajte i:

Linker
20. travanj 2024 19:47