Na božićnom druženju jedne od najpoznatijih optika okupili su se obožavatelji svih vrsta naočala, a osobito onih otkačenih, među kojima i poznata lica poput Saše Lozara, Luke Nižetića, Viktorije Rađe i Nikoline Pišek.
Brend osnovan prije 175 godina, čije su leće kroz povijest koristili Charles Darwin, Claude Monet, kao i 35 dobitnika Nobelove nagrade, vole i brojni poznati Hrvati koji nisu propustili blagdansko druženje u samom centru Zagreba. Radi se o ZEISS VISION CENTRU, najvećoj Zeiss optici u Hrvatskoj, koja je jedna od više od 400 koliko ih ima diljem svijeta, a u kojem su se jučer okupili svi ljubitelji naočala, među kojima i ambasadori brenda Nikolina Pišek i Saša Lozar, ali i Luka Nižetić koji, kao svaki pravi Dalmatinac, iz kuće ne izlazi bez sunčanih naočala, čak i kad nema ni tračka sunca.
"Obožavam nositi sunčane naočale. To je specifično za nas u Dalmaciji, pogotovo u Splitu. Mi ih nosimo neovisno o vremenu, i kad je kiša, snijeg, sunce, zaista uvijek. Jutros je bila velika magla i svejedno sam nosio tamne sunčane naočale. One su mi kao štit, kao da sam zaštićen od svijeta", otkrio nam je glazbenik i poduzetnik čiji je trenutačni favorit japanski brend Matsuda, koji je dio ponude ZEISS VISION CENTRA. Naime, centar ima bogat izbor niche modela sunčanih i dioptrijskih naočala poput japanske Matsude, a među favoritima su i britanski For Art‘s Sake te danski, minimalistički brend Lindberg koji klijenti obožavaju, a među njima je i Saša Lozar.
"Trenutačno na sebi imam berlinski brend Carolina Lemke, ali volim i Lindberg modele. Privlače me malo drugačije naočale koje uvijek pronađem u ZEISS VISION CENTRU gdje sam odmah kliknuo s ekipom koja ovdje radi jer su veliki profesionalci i prijateljski nastrojeni", priznao je pjevač kojem se na druženju pridružila i voditeljica Nikolina Pišek, ambasadorica brenda. Ona je ovog puta isprobavala dioptrijske okvire, baš kao i influencerica Danijela Arbutina koja je osobito zadovoljna analizom vida u centru.
"S obzirom na to da imam doista visoku dioptriju, čak minus sedam, godinama sam bila razočarana pristupom analizi vida sve dok nisam došla u ZEISS VISION CENTER u kojem se radi temeljita kontrola koja traje i po sat vremena. Zaljubila sam se u njihov pristup i brigu oko svakog pacijenta, ali i u okvire. Imaju prekrasan izbor dioptrijskih i sunčanih naočala pa s guštom dolazim u optiku", govori Danijela, a da je najvažniji upravo taj ljudski pristup potvrđuje i Viktorija Rađa.
"Osim prekvalitetnih naočala i bogatog izbora brendova, jako sam zadovoljna njihovom brigom o mom vidu, a imaju i najbolje osoblje. A svi znamo da se na kraju sve svede na ljude", poručila je uz osmijeh dok je tražila novi model za sebe među ponudom za muškarce jer si tamo najčešće pronađe favorita. Među obožavateljima je i Vlaho Arbulić koji priznaje kako je redovit gost u optici s obzirom na to da su i susjedi.
"Dolazim s cijelom obitelji. Susjedi smo pa često svratimo jer smo jako zadovoljni uslugom. Moja kći nosi dioptrijske naočale i njoj su radili pretrage, a s obizrom na to da ja zbog posla stalno gledam u ekrane nosim njihove naočale koje pomažu u zaštiti od štetnog utjecaja plavog svjetla. I mojoj kćeri su također radili pretrage jer i ona nosi dioptrijske naočale. Jako smo zadovoljni s uslugom", poručio je Vlaho.
A upravo na tom personaliziranom i posvećenom iskustvu i jest fokus u svim Zeiss centrima, kako su nam objasnili iz ZEISS VISION CENTRA.
"Ponosni smo što se kod nas kupnja naočala pretvara u jedno potpuno drukčije i novo iskustvo, koje sigurno nema nigdje drugdje u Hrvatskoj. Svakom klijentu pristupa se na individualan, gotovo holistički način. Naša analiza vida sastoji se od osam koraka koje svaki naš klijent prolazi. Od same anamneze, preko testiranja vida, zdravlja oka, odabira leća i okvira, preciznog centriranja naočala pa sve do servisiranja naočala i održavanja dobrih odnosa s klijentom. Nama je važno da svakome pronađemo idealno rješenje, a ukoliko niste iz Zagreba, imamo poslovnice i u Splitu te Osijeku", zaključili su.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....