Vojvotkinja od Sussexa obožava nositi dijamantni nakit londonske dizajnerice Sophie Lis, a sada je sama kreatorica ogrlice otkrila sve o omiljenom dodatku Netflixove zvijezde.
Meghan Markle (43) nikad ništa ne radi slučajno, pa je svaki njezin javni istup duboko promišljen, do najsitnijeg detalja. Sve ima svoju priču i poruku, pa tako i nakit koji nosi. U njezinoj Netflix seriji "S ljubavlju, Meghan", vojvotkinja je nosila ogrlicu s privjeskom londonskog brenda Sophie Lis.
U pitanju je model inspiriran djelom "The Eternal Song" francuske pjesnikinje Rosemonde Gérard iz 19. stoljeća, a ogrlica je ukrašena dijamantima i rubinima te ima ispisane dvije fraze - "+ qu’hier" (više nego jučer) i "- que demain" (manje nego sutra). U pitanju je jasna aluzija na stihove spomenute pjesme - "For you see, every day I love you more; Today more than yesterday and much less than tomorrow" (op.a. "Jer vidiš, svaki dan te volim više; Danas više nego jučer, ali i manje nego sutra").
Vojvotkinja od Sussexa je ovu ogrlicu prvi put nosila 2020., što je bila posebna prigoda. Naime, u to vrijeme je londonski draguljar imao humanitarnu akciju, kada su 10 posto od svake prodaje dali dobrotvornoj organizaciji pa se naziva "Wild at Heart", sa sjedištem u Notting Hillu, piše Page Six.
Zaštita od zla
Meghan i inače voli nositi nakit spomenutog brenda, pa je tako na svoj posljednji radni dan koji je provela kao službena članica kraljevske obitelji, nosila i njihove naušnice u obliku sjevernjače koje simboliziraju "zaštitu od zla", objasnila je dizajnerica nakita Sophie Lis Love za Page Six.
"Meghan je bila naša obožavateljica od samog početka. Postala je svjesna našeg brenda neposredno prije nego što se preselila u SAD, ali nije bilo darivanja - definitivno je kupila svoje komade. Oduvijek je bila velika podrška i jako sam joj zahvalna što je podigla svijest o brendu, posebno jer je priča iza svakog komada značajna. Te naušnice s obručem Fallen Star namijenjene su pružanju smjernica i smjera; tako je lijepa pomisao slijediti zvijezdu", pojasnila je Sophie Lis.
Nova kolekcija
Dizajn ove londonske dizajnerice crpi inspiraciju iz Zemljinih elemenata, od sunca i mjeseca do zvijezda, a njezina najnovija kolekcija inspirirana je motivom gljiva. Na to ju je potaknula bliska prijateljica Jess Clark koja vodi tvrtku za dodatke prehrani s gljivama "Mother made", a da je u pitanju novi trend pokazuje i činjenica da se u isti posao bacila i engleska pjevačica Ellie Goulding koja je pokrenula tvrtku "Everystate".
"Kolekcija aludira na psihodelične 60-e i posveta je izvanrednoj moći prirode; ova nova linija obuhvaća bit iscjeljenja i dobrobiti. Moj je nakit oduvijek bio inspiriran stvarima izvan našeg razumijevanja - ljepotom našeg svijeta i beskonačnim mogućnostima nepoznatog. deja ove kolekcije je donijeti radost i osnaživanje, a istovremeno služi kao blagi podsjetnik da se magija može pronaći na najneočekivanijim mjestima oko nas. Sve što vas nasmije i daje vam dodatnu energiju ne može biti loša stvar.", zaključuje Sophie Lis.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....