DANIELE SCHIAVELLO/LAUNCHMETRICS.COM/SPOTLIGHT
JEANS GENERACIJE

Apsolutno je vrijeme za tamni traper, on je lojalni saveznik poslovnog i ležernog stila

Kako tamni traper nositi od uredske stolca do kave s prijateljima, i ostale novosti iz svijeta life stylea, doznajte u novom broju Glorije IN od subote, 6. rujna, dostupnoj u paketu s Jutarnjim listom

Kako tamni traper nositi od uredske stolca do kave s prijateljima, i ostale novosti iz svijeta life stylea, doznajte u novom broju Glorije IN od subote, 6. rujna, dostupnoj u paketu s Jutarnjim listom

Traper je kao onaj prijatelj kojeg uvijek možeš nazvati: uvijek tu, nikad te ne iznevjeri i znaš da ćeš s njim dobro izgledati bez previše muke. Bez obzira na to jesi li u žurbi ili planiraš impresionirati na poslovnom sastanku, traper je uvijek dobar izbor.

U modi danas prednjači tamni traper, koji nije samo praktičan, već i iznimno svestran. Tamni traper odličan je za poslovne kombinacije jer daje profinjeni i dotjerani izgled, a pritom zadržava dozu ležernosti. Zamijeni klasične hlače tamnim traperom, dodaj bijelu košulju i sako, i dobit ćeš stil koji govori: „Ozbiljna sam, ali se znam i zabaviti.“

image

Traper i klasični blejzer: nova poslovna elegancija

LAUNCHMETRICS.COM/SPOTLIGHT

Cipele neka budu elegantne, poput klasičnih oksfordica ili loaferica, jer detalji čine razliku. Kombinacija traperica i traper jakne je pak u generaciji Z zamijenila klasično odijelo od štofa. Za ležerne dane, tamni traper je idealan partner za meke pulovere, oversized majice i casual tenisice ili gležnjače. Kombiniraj ga s neutralnim bojama poput sive, bijele ili tamnoplave kako bi tvoja odjevna kombinacija izgledao skladno i moderno. Važno je i birati pravi kroj: slim fit ili straight cut najbolje prate liniju tijela i daju dozu sofisticiranosti, čak i kad si u najopuštenijem izdanju. O tome govori i naša kolumna posvećena odabiru savršenog para traperica, a da je riječ o odjevnom predmetu za sve generacije, dokazuje i dječji editorijal sa zagrebačkim školarkama.

image

U novom broju saznajte hitove predjesenske sezone

ZVONIMIR FERINA

Interesantan je i dizajnerima pa našu naslovnicu krasi kreacija domaćeg brenda MINAMI Željke Šafran u čijoj se kampanji pojavljuje omiljena glazbenica i voditeljica Ida Prester. A o ostalim novitetima s početka nove, jesenske sezone, doznajte u novoj Gloriji IN koja je na kioscima u subotu, 6. rujna, u paketu s Jutarnjim listom.

04. prosinac 2025 11:34