O hit materijalu svečanih kolekcija i ostalim novostima iz svijeta mode, ljepote i dizajna interijera, saznajte u novom broju Glorije IN koja je na kioscima u subotu, 13. prosinca, u paketu s Jutarnjim listom
Šljokičasti materijali ove blagdanske sezone nisu samo ukras - postali su manifest raspoloženja, oda radosti i vizualni potpis želje za ekstravagancijom nakon godina suzdržanosti. U suvremenom modnom kontekstu, šljokice više ne pripadaju isključivo plesnim podijima i glamuroznim večerima; danas su simbol oslobođene mode koja slavi osobnost, svjetlost i optimizam.
U kolekcijama za kraj godine dizajneri posežu za šljokicama u svim varijacijama: od mikro-palleta koje stvaraju suptilan metalni film do oversized diskova s efektom zrcala. Time se postiže igra refleksija koja odjevnom predmetu daje dinamiku - svaki korak postaje scenski trenutak, a svaka silueta dobiva novu dimenziju. No iznad estetike, šljokice nose poruku: dopušteno je biti u centru pažnje, dopušteno je uživati u pretjerivanju.
Najsuvremeniji pristup spaja glamur s neočekivanim kontrastima. Blještave suknje kombiniraju se s klasičnim bijelim košuljama, šljokičasti topovi s oversized vunenim kaputima, a večernje haljine nadograđuju se robusnim čizmama za efekt urbanog glamura. Ključ je balans - ostaviti šljokicama da govore, a ostatak looka neka bude odmjeren i arhitektonski čist.
Zašto su hit upravo sada? Moda 2025. okrenuta je emocijama i iskustvu. U trenucima kada tražimo povod za slavlje, šljokice postaju vizualna potvrda te potrebe. One simboliziraju slobodu, energiju i bijeg od monotonije. Blistanje više nije rezervirano za večer; ono je poziv da svakodnevica bude scenična, a blagdani istinska proslava vlastitog sjaja.
Ekskluzivno za Gloriju IN, svoju je novu kolekciju od tog glamuroznog materijala predstavio domaći dizajner Ivan Alduk, a o ostalim novostima iz svijeta mode, ljepote i dizajna interijera, saznajte u novom broju koji je na kioscima u subotu, 13. prosinca, u paketu s Jutarnjim listom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....