Američki brend koji je tonuo postao je sinonim za tihi luksuz i prevladavajuću estetiku "old money" koju je generacija Z popularizirala u posljednje dvije godine.
Posljednjih je godina tenis postao jedan od popularnijih sportova na svijetu. Zahvaljujući pojavi karizmatičnih tenisača poput Novaka Đokovića i Carlosa Alcaraza, filma "Izazivači" i dokumentarne serije "Break Point", ovaj se sport ponovno našao u fokusu javnosti. No, možda je i značajnija pojava "old money" estetike koja zadnje dvije godine gotovo pa diktira trendove u svijetu mode, kozmetike, ali i stila života.
Tako je tenis postao sinonim za sport uz koji se bogati opuštaju, obučeni u zanimljive bijele kombinacije u kojima lopticu prebacuju s jedne strane mreže na drugu. Osim što i sami vježbaju svoje zamahe, poznati i bogati počeli su i pratiti turnire uživo, zbog čega su se tribine teniskih mečeva pretvorile u prave male modne revije.
Tu priliku prepoznao je i cijenjeni američki brend Ralph Lauren, osnovan 1967. u New Yorku. Upravo se u New Yorku ovih dana održavao teniski turnir US Open, čije su tribine ispunila slavna, poznata i utjecajna imena, odjevena u omiljeni američki brend.
Sam brend je probitak na tržište doživio 70-ih godina prošlog stoljeća, kad je Lauren dizajnirao kostime za muškarce u filmu "Veliki Gatsby", a prijelomni trenutak obilježio je film "Annie Hall" iz 1977. godine. Diane Keaton osvojila je Oscara za ulogu Annie Hall, a njezin besprijekoran androgeni stil ukazao je na novi smjer u ženskoj modi.
Ravni i široki krojevi, veste u kombinaciji s košuljama, kravate te oversized tvid sakoi i jakne inspirirali su brojne žene da se i same odluče nositi odjeću koja je udobna, slobodna i nosiva. Ralph Lauren se u tom trenu pozicionirao kao predvodnik trendova i brend koji svojim kolekcijama odiše jednostavnošću, praktičnošću, ali i luksuzom zahvaljujući korištenju kvalitetnih materijala.
"Tihi luksuz"
Godinama su bili sinonim za "tihi luksuz", onaj koji će prepoznati samo iskusno oko, i zbog toga su bili na vrhu. No, situacija se promijenila ulaskom u novo tisućljeće, kad je nova Y2K estetika u prvi plan stavila kričave i neon boje, mnoštvo upadljivih uzoraka i nove materijale koji su bili daleko od prirodnih. I tako je Ralph Lauren sa svojom vizijom pao u drugi plan.
Novo razdoblje pokazalo se kao izazovno za američki brend, pa tako ne možemo zaboraviti razne pokušaje hvatanja u korak s trendovima, poput majica s uveličanim logom, kako bi se prilagodili estetici brendova koji su svoje ime uvijek gurali u prvi plan. Ali s tim se potezom nisu pretjerano proslavili, pa je ubrzo uslijedio niz memova na račun povećanja loga.
U svijetu brze mode i pojave novih high street brendova, Ralph Lauren je nakratko nestao sa scene. No, dolazak spomenute "old money" estetike stavio je ponovno u fokus sve ono iza čega ovaj brend stoji – kvalitetne i održive materijale, jednostavne krojeve, neutralne boje.
Veliki povratak
Često su se upravo na moodboardovima ove estetike koja živi na društvenim mrežama poput Pinteresta, Instagrama i TikToka nalazili vintage komadi ovog američkog brenda. Stoga nije dugo trebalo da njihovo ime ponovno dobije na važnosti te da poznati i slavni požele nositi njihove komade.
Vrhunac novog trenda vidjeli smo na ovogodišnjem US Openu, posljednjem turniru Grand Slama koji je i ove godine osvojio Španjolac Carlos Alcaraz u muškoj konkurenciji, dok je svoj naslov obranila i bjeloruska tenisačica Arina Sabaljenka. I dok su na samom turniru sve oči bile uprte u terene, modni stručnjaci gledali su na tribine.
Tamo su sjedili Jon Hamm, Naomi Watts, Jessica Alba, Rami Malek, Emma Roberts, Alexandra Daddario, Noah Schnapp, Walton Goggins, Stanley Tucci, Simone Ashley, Leslie Bibb, Sam Rockwell i James Marsden. Poznate glumice i glumci ovaj su se put u centru pažnje našli ne zbog svojih izvanrednih glumačkih sposobnosti, već zbog modnih kombinacija.
Odjeveni od glave do pete u Ralph Lauren, glumci su poslužili kao najbolji manekeni za novu kolekciju američkog brenda, preplanuli i nasmijani, obučeni u svijetle boje, prozračne materijale i prepoznatljive krojeve. Pokazali su još jednom da "old money" najbolje izgleda onda kad ga stvara Ralph Lauren.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....