Hit model dolazi iz ponude francuskog brenda koji naglasak stavlja na obožavani pariški chic u svakoj prilici.
Iako ljeto tehnički traje gotovo do kraja rujna, opći je konsenzus da jesensko stanje uma počinje 1. rujna. I dok se mnogi bore s povratkom rutini i svakodnevnim obavezama, jesensku garderobu mnogi su jedva čekali. Slojevito odijevanje, tople i bogate boje, omiljeni džemperi, košulje s volanima i pregršt resica samo su neke od stvari zbog kojih obožavamo ovo prijelazno razdoblje u kojemu se opraštamo od kupaćih kostima i ljetnih haljina.
I dok rado izvlačimo omiljene komade iz ormara, malo koja stvar može razveseliti kao jesenski šoping i potraga za novim komadima.
Pretraživanje omiljenih online high street trgovina jedan je od načina za pronalaženje vrijednih komada, ali najbolji način jest praćenje trendova na društvenim mrežama. Viralne objave koje u samo nekoliko sati i dana skupe stotine tisuća pregleda, lajkova i komentara vrlo brzo postanu trendovi u kojima želimo čim prije sudjelovati.
Viralna jakna
Tako nam je sada pažnju zaokupila traper-jakna s upečatljivim detaljima francuskog brenda SANDRO. Viralna jakna nova je varijacija njihova već poznatog modela, s velikom dugmadi, praktičnim džepovima te podvrnutim rukavima i kragnom od drugačijeg materijala. Novi model dolazi u svjetlijoj boji jeansa, a zanimljivi detalji dodatno dolaze do izražaja zahvaljujući suptilnom pepita uzorku u smeđoj i plavoj boji.
Sama jakna ne sadrži elastin te je napravljena od pamuka, a da će biti nosiva i u hladnijim danima, jamči činjenica da je podstava napravljena od mješavine vune i poliestera. Ova je jakna samo najnoviji viralni komad iz ponude popularnog francuskog brenda koji obožavaju fashionistice diljem svijeta.
Brend osnovan 1984. pokrenula je Evelyne Chétrite sa svojim suprugom Didierom, i to nakon što je studirala pravo, a vikendima radeći u vintage trgovinama u Parizu otkrila da je moda njezina strast. Upravo je pariški chic prepoznatljiv potpis ovog brenda koji i dalje posluje kao obiteljska priča – dok je Evelyne kreativna direktorica ženske linije, njihov sin Ilan pridružio se tvrtki 2008. i pokrenuo mušku liniju.
Danas je u pitanju jedan od omiljenih ready-to-wear luksuznih francuskih brendova, čemu svjedoči i činjenica da spomenuta traper-jakna košta nezanemarivih 464 eura na Farfetchu, a njihovi su komadi obožavani na internetu gdje vrlo često postanu viralni. Nakon što nas je ova jakna osvojila, svakako ćemo pripaziti na njihove buduće kolekcije, a prije svega, na buduća sniženja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....