Fotografije: Longchamp

 Longchamp
Modna priča

Priča o ikoni: Kako je kultna Longchamp torba ponovno postala hit

Praktična i dostupna u širokom rasponu boja i veličina, Longchamp torba koja je najpraktičniji saveznik na putovanjima ponovno uživa veliku popularnost.

Praktična i dostupna u širokom rasponu boja i veličina, Longchamp torba koja je najpraktičniji saveznik na putovanjima ponovno uživa veliku popularnost.

Nazvana je po francuskom glagolu koji znači "savijati", inspirirana je japanskim umijećem origamija i čim je predstavljena 1993. godine postala je veliki hit. Tri desetljeća kasnije, Longchamp Le Pliage model torbe uvjerio nas je u svoj bezvremenski dizajn i praktičnost pa je u 2023. godini još jednom najtraženiji modni dodatak.

Bilo da se radi o modelima veličine S koji izgledaju neodoljivo slatko, ili pak o onima veličine L koji su iznimno praktičan saveznik za cijeli dan, svi su ludi za Longchamp modelima, osobito jer je brend predstavio modele u novim nijansama te od recikliranog najlona. Na TikToku, oni koji su tek otkrili ove torbe oduševljeni su izgledom i funkcionalnošću Le Pilage torbe.

image
LONGCHAMP VIA BESTIMAGE/BESTIMAGE/PROFIMEDIA

Najlon i obrubi od kože jedini su materijali od kojih su rađene ove tote torbe, no za razliku od "običnih" tote modela, Longchamp ipak ima poseban šarm i prepoznatljivost zbog jedinstvenog izgleda, pa svatko tko je nosi postaje dijelom Longchamp društva. Za popularnost ovih torbi odgovorna je i prihvatljiva cijena koja se može uklopiti u budžet većine tržišta - veliki modeli dolazi po cijeni oko 130 eura, a najmanji model po cijeni od oko 90.

Francuski brend osnovan je 1948. godine i u početku su izrađivali sitnu kožnu galanteriju. Osnivač Jean Cassegrain odlučio je ponuditi njihove proizvode na aerodromu, što je postalo centralno mjesto s kojeg se brend razvio u ono što je danas. Brend postaje modnom kućom 1955. godine, i tada nastaje i prepoznatljivi logo konja u galopu, što je simbol elegancije i pokreta. Prekretnica se dogodila 1961. godine kada su predstavili proizvode rađene od laganog, izdržljivog i praktičnog najlona, materijala kojeg je dodatno proslavila talijanska Prada.

1993. godine sin osnivača brenda, Philippe Cassegrain, nakon povratka iz Japana osmislio je Le Pliage, pa tek s njenim lansiranjem brend postaje omiljen među svima, pa i celebrityjima koji je najčešće nose upravo na aerodromu, kao savršenu torbu namijenjenu za putovanja, a tu ulogu održala je sve do danas. Osim toga, postaje ona torba koja se nosi od jutra do večeri, na posao ili na fakultet, na izlet ili samo odlazak na kavu.

Više od 30 milijuna primjeraka prodano je do danas, a svake godine predstavljene su nove nijanse i inačice. Inače, ove sezone ističe se mini model od mreže koja je također dostupna u više boja i koja se profilira kao savršeni ljetni dodatak, no klasični primjerak od najlona i kože, u neutralnoj nijansi ostaje klasik koji odolijeva prolaznosti trendova.

image

Longchamp L torba; XYZ (139 eura)

PROMO
Linker
28. studeni 2024 19:10