Prošlo je više od dvadeset godina otkako je emitirana prva epizoda kultne serije 'Seks i grad', a moda koju smo viđali na malim ekranima i danas ima veliki utjecaj na scenu i trendove. Komadi iz ormara Carrie Bradshaw obilježili su jedno razdoblje - njezina suknja od tila, Manolo Blahnik cipele i naravno, Fendi Baguette torba neki su od najprepoznatljivijih modnih predmeta.
Nakon povratka nekih vintage modela torbica koje su trendseterice prigrlile (kao što je Dior Saddle), Fendi je odlučio u ponudu vratiti svoju Baguette torbicu koju je Carrie obožavala. Ovaj model nastao je 1997. godine, a ime je dobila po vrsti kruha koji potječe iz Francuske. Tada se prodala u više od milijun puta, a s godinama je dobila svoje različite verzije. Za njezin dizajn zaslužna je Silvia Venturini Fendi i danas se vratila u fokus javnosti, a njezinu ponovnu popularnost dijelom možemo zahvaliti kampanji #BaguetteFriendsForever koju je osmislio ovaj talijanski brend. U reklami četiri prijateljice razgovaraju o nevjerojatnoj torbi koju je jedna od njih vidjela, a na kraju se pojavljuje i Sarah Jessica Parker.
Cijena ovog kultnog modnog dodatka nije mala - kreće se od 2 tisuće dolara pa naviše, a većina modela dolazi po cijeni od 3190 dolara, što je nešto više od 20 tisuća kuna. Svjetske modne blogerice već je spremno nose u kombinacijama ulične mode.