MARKO TODOROV CROPIX
Izazov

Od A(nnike) do Z(večke): Dvije sestre inspiriraju uspjehom iza kojeg stoji zajedništvo, vjera u sebe i snaga volje

Ivana Vlak i Ana Grlić nakon devet godina podizanja brenda Annikababy kreću u novom smjeru i pri tom se žele sve više oslanjati na našu bogatu tradiciju koja počiva upravo na - obitelji.

Ivana Vlak i Ana Grlić nakon devet godina podizanja brenda Annikababy kreću u novom smjeru i pri tom se žele sve više oslanjati na našu bogatu tradiciju koja počiva upravo na - obitelji.

Iza svakog uspješnog brenda stoji jedinstvena priča. U ovom slučaju glavne protagonistice su sestre Ivana Vlak i Ana Grlić, koje su uz puno rada, odricanja i ljubavi prema poslu, uspjele stvoriti Annikababy brand. Trgovina dječje opreme najpoznatijih europskih i svjetskih proizvođača nakon devet godina ulazi u novo poglavlje. Kako kažu dvije poduzetnice ne radi se samo o promjeni imena ili vizualnog identita, već o načinu da napokon realiziraju viziju koja ih prati od početka. U zaokretu od skandinavskog minimalizma, usmjeravaju se prema našoj bogatoj tradiciji i, kako kažu u šali, ako treba i u smjeru tabletića. I upravo je ovdje vrijednost njihove piče - tople, sa stavom i vrijednostima, često manje nego više posredne i po posebnoj domaćoj recepturi, iako u početku nije bilo sve idilično..

‘‘Nema romantičnog početka. Zapravo sam htjela biti više s obitelji što mi nije mogla omogućiti moja dotadašnja karijera. Annika je tada bila tek webshop s dvadesetak narudžbi mjesečno. Nisam znala ništa o marketingu, prodaji ni nabavi, ali prihvatila sam izazov koji su mi ponudili poznanici koji su je pokrenuli i kojima je bila potrebna pomoć‘‘, ispričala je Ivana, nekada revizorica, koja je 8 godina dugu karijeru u svijetu financija zamijenila izazovima poduzetništva.

image

Želja za novim i drugačijim poduzetnicama su najveća motvacija u poslu, poručuje Ivana Vlak

MARKO TODOROV CROPIX

Mali koraci za velike uspjehe

Prvi dani poslovanja značili ustajanje u zoru, balansiranje majčinstva i posla te hrabre odluke, često uz financijske rizike. No, Ivana, koja je tada bila mama jednomjesečnog Marka i dvije godine starije Maše prepoznala je potencijal brenda Annikababy.

‘‘Kako su mjeseci prolazili, vidjela sam da mi ide dobro, da uživam kao nikad i da želim nastaviti. Annika je svakim danom sve više rasla, postala je dio mog identiteta i nakon 5 godina smo suprug i ja odlučili kupiti je od njezinih vlasnika. Kad stvoriš takvo malo carstvo svojim vlastitim radom, trudom, upornošću i prije svega, uživaš u cijelom procesu, ne može završiti drugačije nego da to postane tvoje i službeno, koliko god bilo prepreka na tom putu‘‘, prisjeća se Ivana.

image

Rebrandingom trgovina u cijelosti aludira na sve ono iza čega stoje dvije sestre

MARKO TODOROV CROPIX

Annika ne bi bila to što jest i bez Ane koja brendu pridružila nešto kasnije, donoseći kreativni duh i energiju dramaturgije, svoje prve profesije.

‘‘Pisala sam scenarije za TV serije, ali kako je Annika rasla, zahtijevala je sve više mog vremena. Isprva sam Ivani pomagala između projekata, a onda sam shvatila da želim biti dio ove priče. Rad u Anniki ispunjava me jednako kao i kreativni projekti. Zabavno je – kad radiš ono što voliš, radni dani traju dulje, ali ih ne osjećaš‘‘, priznaje Ana dodajući kako je sa sestrom od tinejdžerskih neslaganja stigla do statusa najboljih prijateljica, a njihova različita znanja - analitičnost jedne i kreativnost druge - postala su ključ uspjeha.

image

Ana Grlić kaže kako se u estetici žele osloniti na našu bogatu tradiciju koja počiva upravo na - obitelji.

MARKO TODOROV CROPIX

Danska kvaliteta koja daje sigurnost

Annika je danas prepoznat brend koji trudnicama i mamama omogućuje da lakše i brže dođu do lijepih i kvalitetnih stvarčica za svoju djecu i sebe, a sestre ističu kako je jedan od ključnih uloga u razvoju Annike i BIBS, danski brend duda i bočica.

‘‘Dude našeg zlatnog partnera nisu samo estetski savršene, nego i funkcionalne, jer podržavaju dojenje i oponašaju majčinu dojku što roditeljima olakšava mnoge izazove u prvim mjesecima života bebe. Rast našeg dućana izravno je povezan s rastom popularnosti BIBS-a u Europi, a i šire. BIBS svoju najpoznatiju dudu proizvodi još od 1978. te je ona u Skandinaviji već desetljećima zlatni standard. Drago nam je da smo pridonijele tome da i naše bebe koriste dude i bočice koje podržavaju dojenje. Također, BIBS dijeli našu filozofiju, a to je kvaliteta iznad kvantitete i proizvodi koji donose stvarnu vrijednost obiteljima‘‘, kažu nam sestre i priznaju da je preporuka zadovoljnih kupaca bila najvažnija za popularnost BIBS-a i brenda u cjelini.

image

Jedan od najpopularnijih proizvoda i zlatni standard već desetljećima je BIBS colour duda

MARKO TODOROV CROPIX
image

Kod proizvoda brenda BIBS od najveće važnosti je kvaliteta, a svi proizvodi su dizajnirani s mišlju o bebi i majci.

MARKO TODOROV CROPIX

‘‘Najčešće čujemo ‘prijateljica mi je rekla za vas’. Takvi komentari su naša najveća nagrada‘‘, kažu poduzetnice koje uživaju u putovanju ne pridajući toliko važnost dolasku na cilj. Ipak, priznaju da je došlo do određenog zasićenja.

‘Anniku smo preuzele kao postojeći brend koji je bio u povojima i nismo uspijevale u potpunosti realizirati neku našu viziju webshopa i dućana. Annikababy aludira na skandinavsku estetiku, a Ivana i ja smo veliki zagovornici očuvanja naše slavenske i balkanske estetike, jer ne želimo zaboraviti sve one dobre dijelove našeg mentaliteta i podneblja. Kod nas na Balkanu možda nije bilo estetskog minimalizma, ali je bilo duševnog maksimalizma. Rebrandingom želimo da naš dućan izgleda kao naš, da u cijelosti aludira na sve ono iza čega stojimo nas dvije’’, kaže Ivana kojoj je osobno zadovoljstvo uvijek važnije od profita.

image

Trgovina se razvijala uz načelo da je važno raditi s autentičnošću i strašću

MARKO TODOROV CROPIX

Sestre priznaju da rebranding nije bio nagla odluka, a kao inspiracija u poslovnom zaokretu poslužio im je njihov najveći životni uzor - mama.

‘‘Mislim da je u nas usadila vrlo snažne principe. To je žena koja se u životu nije bojala napraviti ono najbolje za sebe i sve oko sebe, koliko god teško bilo. Da nismo imale takav primjer, ne znam bismo li ikad bile dovoljno hrabre za takve oštre zaokrete u karijeri‘‘, priznaju Ivana i Ana.

Podsjetnik na našu bogatu tradiciju

Novo ime, Zvečka, odabrano je zbog svoje simbolike.

‘‘Zvečka je sinonim za radost i djetinjstvo. Želimo da naš brend odražava toplinu, zajedništvo i obitelj, a istovremeno pruža najkvalitetnije proizvode roditeljima i bebama. Isto tako, jako nam se sviđa što aludira na staru Zvečku, nekad vrlo poznat lokal u sad već starom, minulom Zagrebu. Cijenimo podsjetnik na ta prošla vremena i duh promjene koje su 80-te nosile‘‘, kaže Ana.

image

Sestre vode dućan po načelu da je kvaliteta važnija od kvantitete

MARKO TODOROV CROPIX

Iako im promjena donosi uzbuđenje, sestre ne skrivaju strah.

‘‘Priznajemo, brinemo kako će dugogodišnji kupci prihvatiti promjene. No vjerujemo da će naši kupci prepoznati ono što je ostalo isto – našu posvećenost kvaliteti i toplini u komunikaciji‘‘, kaže Ivana koja smatra da će rebranding otvoriti i nove prilike.

‘BIBS postaje važan dio našeg poslovanja, ali Zvečka će biti mjesto za igru i za one starije. Mnogo spominjemo prošlost, ali valja ne zaboraviti i sve ono što nam je donijela sadašnjost. U svijetu odgoja - to je prvenstveno jedna nova, velika otvorenost prema različitostima. Svako dijete je priča za sebe, a u Zvečki će moći pronaći sve ono što odgovara baš njemu‘‘, priznaju nam.

‘‘Naš cilj nije u brojevima ili ekspanziji. Želimo da svaki proizvod koji nudimo donosi vrijednost obiteljima, bilo kroz praktičnost, ljepotu ili podršku koju pruža u izazovima roditeljstva‘‘, kaže Ana koja vjeruje da je uspjeh vrlo važno raditi s autentičnošću i strašću.

image

U trgovini se mogu naći proizvodi koji donose stvarnu vrijednost obiteljima

MARKO TODOROV CROPIX

Ne zaboravljaju i na suradnike, ali i prijatelje Antonija (Mail Boxes etc.) i Mirtu kao kao važne karike u lancu uspješnog poslovanja.

‘‘Sa svojim suradnicima smo postali prijatelji i imamo sreću svakodnevno komunicirati s ljudima s kojima se razumijemo. Da suradnik razumije što ti je bitno i zašto - nama je od neprocjenjive važnosti‘‘, sugeriraju poduzetnice.

Ivana i Ana dokazale su da posao može biti više produžetak obitelji, zajednice i vrijednosti koje čine život ljepšim. Uz BIBS, Oli&Carol, Lineu Mammababy i mnoge druge, Zvečka je spremna za novo poglavlje, čvrsto vjerujući u misiju da djeci nije potrebno sve, već samo ono najbolje.


Sponzorirani sadržaj nastao je u suradnji Gloria x Annikababy

11. prosinac 2025 05:14