Nova suradnja

Estée Lauder bi uskoro u svom portfelju mogao imati Balmain kozmetiku i parfeme

Balmain je definitivno prepoznat u američkim modnim krugovima, a još više na Srednjem Istoku koji predstavlja jako veliko tržište za kozmetičke kuće i spada u luksuzne linije kozmetike i parfema.

Iako se naveliko pisalo kako je Estée Lauder Cos. u pregovorima o kupnji Toma Forda, čini se da je beauty konglomerat odabrao potpuno novi luksuzni brand kojim će popuniti svoj portfelj. Tvrtka je, kako navodi Business of Fashion, u posljednjoj fazi dogovora s Balmainom, iako su obje kompanije zasad odbile komentirati navode.

Partnerstvo s brandom Tom Ford započelo je 2006. s parfemom Black Orchid, a proširilo se na liniju make-upa što je rezultiralo s gotovo milijardu dolara prihoda koje je Estée Lauder generirao samo od prodaje Tom Ford proizvoda u posljednjoj fiskalnoj godini. U kolovozu je The Wall Road Journal izvijestio da je Estée Lauder pregovarala o kupnji Tom Forda u cijelosti i to po vrijednosti od 3 milijarde dolara ili više.

image
KATRIN ZAITSEVA/ALAMY/ALAMY/PROFIMEDIA

Estée Lauder vjerojatno ima slične planove i za Balmain. Poput Forda, Balmain je relativno mala kompanija u usporedbi s luksuznim divovima, ali uživa veliku popularnost među kupcima, koji vole skupu, upadljivu odjeću ovog branda čak i kada si ih ne mogu priuštiti.

image
ANGELA WEISS/AFP/PROFIMEDIA

Olivier Rousteing, genijalni kreativni direktor na čelu 77-godišnjeg branda od 2011., zvijezda je sam po sebi. 36-godišnji dizajner, koji ima gotovo 8,5 milijuna pratitelja na Instagramu, pobudio je pozornost na početku svog mandata vojskom slavnih osoba i utjecajnih suradnika koji su nosili njegove sakoe jakih ramena, a među obožavateljima su i planetarno popularne sestre i majka klana Kardashian koje su brand lansirale u potpuno novu eru.

image
JAMES VEYSEY/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

Tajming za ovaj potez je idealan jer će Lauder pokušati ponoviti recept koji je Toma Forda pretvorio u tvrtku vrijednu više milijardi dolara. Balmainova linija mogla bi povećati svjetski portfelj tvrtke koji se sad može usporediti s brandovima Bobbi Brown i Clinique, ali dodaje svom portfelju i vrlo željenu čaroliju seksa koja dolazi s imenom Balmain.

image
ZUMAPRESS.COM/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

Balmain je definitivno prepoznat u američkim modnim krugovima, a još više na Srednjem Istoku koji predstavlja jako veliko tržište za kozmetičke kuće i spada u luksuzne linije kozmetike i parfema. Inače, tržište make-upa i parfema poraslo je za 18 posto tijekom drugog kvartala ove godine.

Licencni ugovori tipičan su put za luksuzne modne proizvođače. Brand im donosi ime i poželjnost, dok se kozmetička tvrtka bavi poslom proizvodnje, reklamiranja i marketinga te promoviranja same robe.

image
JM HAEDRICH/SIPA PRESS/PROFIMEDIA
image
MARECHAL AURORE/ABACA/ABACA PRESS/PROFIMEDIA

Balmain kontinuirano radi na razvoju svoje make up kategorije. U rujnu 2019. Rousteing se udružio s Kylie Jenner na Kylie Cosmetics x Balmain asortimanu šminke, no, u svijetu ljepote ovaj je brand najpoznatiji po kosi, odnosno umetcima i proizvodima za kosu. Prije gotovo 50 godina, Pierre Balmain naručio je od Dicka Gulikera, francuskog vlasuljara, izradu predmeta za kosu koji su pratili njegovu modnu liniju. Balmain je potpisao licencnu nagodbu s Gulikerom, a danas je nasljednik te suradnje brand Balmain Hair koji ima proizvode za njegu kose, parfeme za kosu, ekstenzije i ostali pribor. Za Balmain suradnja s Estée Lauderom može generirati značajnu bruto prodaju i omogućiti Balmainu ulazak u make up tržište na kojem je imao jako malo utjecaja dosad.

Linker
24. travanj 2024 21:06