VEEREN -CHRISTOPHE CLOVIS/BESTIMAGE/PROFIMEDIA
superinfluencerica

U početku je prodavala second hand odjeću, a danas Valentino i Chanel žele surađivati s njom

Njemačka modna influencerica, koju prati 4,5 milijuna ljudi, progovorila je o svojim tajnama uspjeha.

Njemačka modna influencerica, koju prati 4,5 milijuna ljudi, progovorila je o svojim tajnama uspjeha.

Prije pokretanja svog bloga "Ohh Couture" Leonie Hanne radila je kao strateška savjetnica za njemačku online trgovinu. Iako je krenula tim korporativnim putem, influencerica koja je odrasla u njemačkom gradu Norderstedtu oduvijek je voljela modu.

"Htjela sam da se svi ponose sa mnom, no imala sam osjećaj da zanemarujem svoju kreativnost. Moja karijera je išla jako dobro, ali nisam bila sretna. Ne bih se željela vratiti u te vode, drago mi je da se dogodila ova promjena", rekla je za Hello Fashion, čija je zvijezda s naslovnice.

U razmišljanjima o pokretanju bloga najviše ju je kočio osjećaj da je ta platforma prezasićena.

"Pitala sam se zašto bi netko mene pratio, zakasnila sam na taj vlak", dodala je.

Njen prvi izlet u modu i društvene mreže bila je prodaja stvari na stranici sa second hand komadima. Danas je superinfluencerica i ponosi se suradnjama s Valentinom i Chanelom, no tada je prodavala Zarine komade. Kako bi ih prodala, a zarađenim novcem kupila si novu odjeću, stilizirala ih je i trudila se da budu što primamljiviji.

"To je baš eksplodiralo, nisam imala strategiju da to postane platforma na društvenim mrežama. Stavila bih u prodaju deset stvari u nedjelju navečer, a u ponedjeljak bi imale 500.000 pregleda", prisjetila se.

Ljudi su počeli pratiti njen ormar te je dobivala nebrojene poruke, među kojima su bile one da bi htjeli vidjeti više njenih odjevnih kombinacija.

"Odgovarala sam da nemam Instagram, ali počela sam razmišljati da, ako su ljudi zainteresirani za to što radim, možda bih trebala napraviti profil", priča dalje.

Tako su nastali njeni profili na Facebooku i Instagramu te blog. U prvom tjednu postojanja Mango je podijelio jedan njen post, pa je uskoro imala 1500 pratitelja. Potom je stigla pozivnica za Berlin Fashion Week by Zara.

Kako se nitko od njenih prijatelja i članova obitelji nije bavio modom, nisu razumjeli što pokušava postići. Razumio ju je samo dečko Alex Galievsky, kojeg je upoznala na studiju ekonomije. Njegove su jake strane brzo rješavanje problema i multitasking pa je uskoro postao njen poslovni partner.

Deset godina kasnije, Leonie je jedna od najuspješnijih modnih influencerica s timom od pet zaposlenika i 4,5 milijuna pratitelja.

"Još uvijek objavljujemo post na blogu svaki dan, to je vrlo old-school, ali ja sam počela kao blogerica te i dalje to volim", kaže.

Dodaje i da je sretna što nije mijenjala svoj izgled.

"Vidjela sam ljude oko sebe koji žele savršenstvo i pitala se trebam li ja postati fizički savršena, no shvatila sam da je prilično jedinstveno biti nesavršena. Mislim da bi me ljudi manje voljeli da imam simetrično lice i slatki nosić, jer se ne bi mogli poistovjetiti sa mnom", zaključila.

Linker
26. travanj 2024 08:35