štednja

Čak 70,3 posto hrvatskih kupaca više ne kupuje impulzivno zbog poskupljenja

Podatak o 70,3 posto konzumenata impulsnih proizvoda koji su sada primorani štedjeti, ocijenili su iz magazina Ja Trgovac, najjasnije govori o trenutnoj potrošačkoj klimi

Čak 70,3 posto konzumenata primorano je štedjeti i sada kupuje manje impulsnih proizvoda, pokazalo je istraživanje o navikama hrvatskih potrošača magazina Ja Trgovac i agencije Hendal objavljeno u petak.

"Jesu li poskupljenja namirnica utjecala na vašu impulsnu kupnju to jest kupnju proizvoda koje niste planirali kupiti, ali su vam privukli pažnju na prodajnom mjestu?", glasilo je pitanje u istraživanju provedenom tijekom rujna ove godine na nacionalno reprezentativnom uzorku građana RH starijih od 18 godina.

image

Najpopularnije su žvakaće gume, koje kupuje 46,6 posto konzumenata impulsnih proizvoda, a s 32,2 posto slijede čokoladice

UNSPLASH

Podatak o 70,3 posto konzumenata impulsnih proizvoda koji su sada primorani štedjeti, ocijenili su iz magazina Ja Trgovac, najjasnije govori o trenutnoj potrošačkoj klimi.

Kako je navedeno u objavi, impulsna kupnja zauzima važno mjesto u potrošačkoj košarici, u impulsne se ubrajaju oni proizvodi koji se nalaze obično uz blagajnu ili su na drugim mjestima posebno izloženi u prodajnom prostoru, a istraživanje je pokazalo da takve proizvode kupuje četiri od deset hrvatskih potrošača, njih 41,7 posto.

image

Impulsna kupnja zauzima važno mjesto u potrošačkoj košarici

UNSPLASH

Pritom, najpopularnije su žvakaće gume, koje kupuje 46,6 posto konzumenata impulsnih proizvoda, a s 32,2 posto slijede čokoladice. Daleko iza kao najčešći izbor dolaze bomboni (8,9 posto), vlažne maramice (6,7 posto), slane grickalice (3,1 posto), prezervativi (1,7 posto) te kava iz aparata (0,8 posto).

Najčešća mjesta gdje se kupuju impulsni proizvodi su supermarketi/hipermarketi, pokazalo je istraživanje.

Linker
24. travanj 2024 22:48