press
JANA "VODA S PORUKOM"

Kap po kap za bolji svijet

Naša prilika za igru, radost i smijeh, Web dostupan svima , Čišćenje i krajobrazno uređenje Bedekovčanskih jezera, Kutak za slijepe i slabovidne osobe u Hrvatskoj knjižnici i čitaonici Pleternica, Volim svoj dom i Trica u mraku projekti su za koje će se prikupljati donacije u sklopu humanitarne kampanje Jana „Voda s porukom“ u 2016. godini.

Žiri nije imao nimalo lagan zadatak – izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor Iva Balent, direktorica marketinga, promocije i prodaje Blitz-Cinestara Branka Krstulović, direktorica PR agencije PRiredba Ana Petričić Gojanović, direktorica marketinga Jamnice Jasna Mikačić, zamjenica direktorice marketinga Jamnice Latica Ivanišević Krasnić i rukovoditeljica grupe proizvoda Jana Jelena Mijailović morale su od ukupno 190 pristiglih projekata odabrati šest finalnih i to u četiri kategorije: ljubav prema djeci, ljubav prema planetu Zemlji, ljubav prema poslu i ljubav prema starijima i nemoćnima.

Kao i do sada o samoj realizaciji pojedinog projekta i ove godine odlučuju građani, odnosno svi oni koji na web stranici www.vodasporukom.com daruju svoje kapljice projektu koji im se sviđa. Uključite se i vi u Jana „Voda s porukom“ donacijsku akciju te svojim dolaskom, dijeljenjem poruka ljubavi i brojnim drugim aktivnostima prikupljajte kapljice kako bi izabrani projekti ostvarili pravo na donaciju u naravi.

Linker
29. travanj 2024 05:23