Prvi HiPP proizvod, temelj današnje kompanije, osmišljen je davne 1899. Josef Hipp je u malom njemačkom mjestu Pfaffenhofen samljeo dvopek i dobio brašno koje je dodao u mlijeko svojih blizankama kako bi ih prehranio, jer majka nije imala dovoljno mlijeka. Ne samo da je pomoglo svojim blizankama da prežive, već je to označilo i početnu točku za jednu od najdojmljivijih „made in Germany“ priča o uspjehu poduzeća, brenda i održivosti.
125 godina HiPP-a: brend osvaja povjerenje roditelja diljem svijeta
Tijekom godina, HiPP se razvio u jedan od neprepoznatljivijih i najpopularnijih brendova za prehranu dojenčadi i male djece.
"Jamčim Vam svojim imenom" vjerojatno je jedna od najpoznatijih izjava njemačkog brenda. Za vlasnika, g. Stefana Hippa to je puno više: to je najsnažnije moguće obećanje koje može dati, poslovno i privatno.
Misija Stefana Hippa: učiniti organsku dječju hranu međunarodnim zlatnim standardom
Za HiPP, BIO kvaliteta nije samo marketinški trend, već je temelj HiPP kompanije, koja se podrazumijeva generacijama. Temelji se na uvjerenju da je BIO poljoprivreda jedini način da se preuzme ozbiljna odgovornost za sljedeće generacije i njihov životni okoliš - stoga ne bi trebalo biti privilegija.
˝Naš cilj je uspostaviti organsku kvalitetu u dječjoj hrani kao zlatni standard kojem se vjeruje desetljećima i koji čuva i štiti zdravlje mališana i budućnost našeg planeta“, ističe vlasnik, g. Stefan Hipp.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....