Suzuki Vitara Hybrid
 

 DARKO TOMAŠ CROPIX
MILJENIK ŽENA

Suzuki koji vozači obožavaju: otkrijte zašto već tri i pol desetljeća Vitara ima status best-buy automobila hrvatskog kupca

Na asfaltu je vozački podatna, na terenu spretna, prati je imidž pouzdanosti i nekrvarljivosti, a četvrta generacija modela nudi i sve blagodati moderne tehnologije

Na asfaltu je vozački podatna, na terenu spretna, prati je imidž pouzdanosti i nekrvarljivosti, a četvrta generacija modela nudi i sve blagodati moderne tehnologije

Kad je 1988. Suzuki stvorio Vitaru, japanski inženjeri vjerojatno nisu ni sanjali da će tim modelom revolucionarizirati tržište i stvoriti potpuno novu, toliko popularnu klasu automobila, u kojoj je Vitara u Hrvatskoj dugogodišnji lider. Prvi SUV na tržištu (Sport Utility Vehicle), izazvala je pozitivan šok kod publike i instantno postala hit. Praktičnih dimenzija, lagana i zato okretna na asfaltu, te s izvanrednim off-road mogućnostima, nudila je baš ono što kupci traže - univerzalnost po povoljnoj cijeni.

image

Vitara je blagonaklona prema svojim vlasnicima i prilikom posjete benzinskoj postaji. Prosječna potrošnja kreće se oko 6 l/100 km

DARKO TOMAŠ CROPIX

Velik plus bio je moderan, oku ugodan dizajn. Takve karakteristike prate Vitaru sve do današnje, četvrte generacije i njene popularnosti. Godinama je u vrhu prodajnih top-lista i uživa status "best-buy" automobila, posebno kod privatnih kupaca. Prati je i imidž iznimne pouzdanosti i nekvarljivosti, iskonskog predstavnika japanske škole - toči i vozi. Uz to, nudi sve blagodati suvremenog opremanja i iznimno je štedljiva. Blagohibridni turbobenzinski motor 1.4 (129 KS), uz asistenciju električnog sklopa troši svega oko šest litara, a pruža uglađenost pri kretanju i dodatni impuls snage pri ubrzanju.

image

Prati je imidž iznimne pouzdanosti i nekvarljivosti, iskonskog predstavnika japanske škole - toči i vozi.

DARKO TOMAŠ CROPIX

Šest razloga za uspjeh

1. Za razliku od konkurencije koja se masovno prebacila na trocilindarske motore, Suzuki je u Vitari zadržao znatno mirnija, uglađenija i tiša četiri cilindra.

2. Originalno je Vitara imala uključivi 4x4 pogon, i to s reduktorom, i današnja je pravi off-roader: ima napredni, inteligentni sustav raspodjele snage na sve kotače, prema potrebi s četiri različita režima.

3. Sve modele Suzukija odlikuje mala masa, što donosi brojne prednosti - od boljeg ležanja na cesti, upravljivosti i dinamike u vožnji do niže potrošnje i emisije štetnih plinova. Vitara je najlakši automobil u svojoj klasi te, ovisno o verziji, broji oko 1300 kilograma.

4. Zlatni standard sigurnosti, pet zvjezdica na Euro-NCAP-ovom testu sigurnosti u sudarima, s godinama je sve teže postići, no Vitara je i u posljednjoj generaciji briljirala s osvojenih gotovo 90% za sigurnost odraslih, 85% za sigurnost djece te po 75% za sigurnost pješaka i sustave pomoći vozaču.

5. Osim što je već dugo "best buy" u klasi, Vitara je blagonaklona prema svojim vlasnicima i prilikom posjete benzinskoj postaji. Prosječna potrošnja kreće se oko 6 l/100 km i to čak i s AllGrip pogonom na sve kotače i automatskim mjenjačem.

6. Suzukijevi automobili oduvijek su poznati po tome da se praktički ne kvare, a i njihovo održavanje je povoljno. Konkretno za Vitaru, prvi servis na 15.000 km stoji 160 eura, drugi na 30.000 km s tekućinom za kočnice 200 eura, a veliki servis na 45.000 km (na kojem se mijenjaju i svjećice) stoji 265 eura

07. prosinac 2025 19:27