Vazda sobodne

Mirela Priselac Remi odgovorila na kritike oko ‘prekratkih‘ hlačica

Nekima se nije svidjelo što je u emisiji "Kod nas doma" nosila kratke hlačice pa je dežurnim kritičarima poručila da su njene noge "slobodne da budu ono što jesu, gdje god kročile".

Nedavno gostovanje zagrebačke glazbenice Mirele Priselac Remi u HTV-ovoj emisiji "Kod nas doma" privuklo je dvojake komentare. Na društvenim mrežama fanovi su pozdravili skoru proslavu 25. rođendana grupe Elemental, 3. lipnja, na Šalati, na dosad najvećem koncertu zagrebačke grupe - koja se ni dosad nije mogla požaliti na posjećenost svojih nastupa. Poslije njenog gostovanja u popularnom, popodnevnom magazinu, gdje je razgovarala s voditeljicom Ivom Šulentić o pripremama za obljetnički koncert, pojavile su se i objave s osvrtom na njen odabir odjeće. Svestrana glazbenica, pjesnikinja, aktivistica i prevoditeljica, pojavila se u HTV-ovom studiju u kratkim hlačama i pokazala lijepe, vitke noge.

Bio je to povod za "paljbu" na račun nogu te profesorice engleskog i španjolskog jezika, jer se nekima, eto, nije svidjelo što usred popodnevne emisije nije izabrala klasične hlače ili nešto što bi pokrilo njene noge. Verbalno okretna autorica nije im ostala dužna. Na svom Instagram profilu objavila je fotografiju sa svog balkona, na kojem bi joj mnogi mogli pozavidjeti: sunčala se i uživala u prekrasnom, proljetnom danu.

"Noge o kojima se piše, kako i zaslužuju. Uvijek i vazda slobodne da budu ono što jesu, gdje god kročile, pa čak i na televiziju. I tako će i ostati", stoji u objavi autorice pjesničke zbirke "Masarykova" koja je s Lukom Tralićem "Shotom" koautorica angažiranih tekstova pjesama Elementala.

Objavila je i fotografiju na Instagram Storyju: pozirala je ispred ogledala u kratkim hlačama, topu i sandalama... I sve je bilo jasno. Nije poznato što će Remi odjenuti na koncertu, no odluka će kao i dosad, biti samo njena.

20. travanj 2024 14:45