Nakon više od četiri desetljeća Dinamo ponovno obara rekorde, a nova reklamna kampanja, u kojoj glavnu ulogu ima naš poznati glumac, prava je poslastica za sve navijače.
Brojne navijače i obožavatelje Dinama nedavno je razveselila nova reklamna kampanja, a ovaj potez samo je još jedan u nizu koraka kojima se "plavi" klub sve više otvara prema javnosti, ali i, što je još važnije, prema vlastitim navijačima.
Kampanja nosi snažnu poruku, simpatično i s osmijehom. Poziva sve one koji to još nisu učinili da postanu članovi kluba. I nije to samo poziv – to je pozivnica za pripadnost. A ono što ovu kampanju čini posebnom jest činjenica da su u njezino stvaranje bili uključeni upravo navijači – ljudi koji Dinamo ne prate samo očima, već i srcem.
Glumac s tribina
Glavnu ulogu preuzeo je poznati hrvatski glumac, Filip Detelić. Filip je dobro poznato lice navijačima plavog kluba jer je svoju, možda i najveću ulogu, odigrao u filmu ZG80 koji prati skupinu navijača Dinama na gostovanju u Beogradu. Filip je i često viđeno lice na tribinama maksimirskog stadiona stoga ne čudi da su upravo njega odabrali da pozove navijače na učlanjenje u klub. Oni koji su film gledali sjetit će se scene gdje Filip, u filmu popularni „Buba“, sebe opisuje kao „profesionalnog navijača Dinama“. Nije se mogao ni nadati da će, koje desetljeće kasnije, Filip to i postati.
"Bio sam, naravno, jako uzbuđen kad su me pozvali da sudjelujem u njihovoj novoj kampanji. Poziv iz Dinama se ne odbija – kakav god bio, to je velikan. Velika mi je čast što su baš mene odabrali i stvarno mi je drago što sam bio dio tog projekta. Nadam se da ćemo i dalje surađivati", rekao nam je Filip.
"Impresioniran sam kako su ljudi u Dinamu posvećeni i entuzijastični. Vidi se koliko im je stalo, a to se osjetilo i na setu. Cijela ekipa je bila sjajna", uzbuđeno je dodao glumac. Navijači su preplavili komentare pohvalama i riječima podrške, vidno zadovoljni što se njihov klub vraća na male ekrane. Vidjevši Filipa, neki su pogrešno pomislili da je ovo kratki trailer za film „ZG90“, ali su ubrzo saznali da se radi o pozivu na učlanjenje u voljeni klub. "Za kraj, želim svim Dinamovcima i navijačima Dinama puno sreće, zdravlja i uspjeha! Neka Dinamo što bolje prođe u Europi, a naravno nadamo se i novoj tituli sljedeće godine, jer to se od Dinama uvijek očekuje. I na domaćem terenu i u europskim natjecanjima, svi navijamo da budemo što bolji i uspješniji. Dinamo to zaslužuje, a mi svi stojimo iza njega", istaknuo je Detelić.
Nova era članstva
Inače, godinama se broj iz 1982. činio kao nepomičan rekord – tada je, vođen karizmatičnim velikanima poput Velimira Zajeca, Cice Kranjčara, Ćire Blaževića, Marka Mlinarića i Marijana Vlaka, Dinamo brojao više od 42.000 članova. Bila je to generacija koja je zarazila Zagreb i cijelu Hrvatsku plavom euforijom. Godina 2024. donijela je pravi potres. Klub je već u rujnu premašio magičnu brojku od 50 tisuća članova, a godinu završio s rekordnih 51.138 – gotovo deset tisuća više nego u legendarnoj ’82. Sudeći po najnovijim brojkama, i 2025. ima potencijal ponovno ući u povijest. Dan prije premijernog prikazivanja spota, Dinamo je objavio da je broj članova prešao 50.000 – ovog puta čak dva mjeseca ranije nego lani.
Kampanja ne poziva samo na učlanjenje. Ona poziva na zajedništvo. Na identitet. Na to da budeš dio nečeg većeg, dijela grada, povijesti, emocije. U svijetu u kojem sport često postaje samo proizvod, GNK Dinamo ovom kampanjom pokazuje da je – i dalje – klub.
Kako se učlaniti? Lakše nego ikad
Klub iz Maksimirske 128 na svojoj web stranici jasno navodi čak četiri načina učlanjenja: osobno u fan shopu, putem pošte, online ili preko povjerenika. Bez izgovora – sve je pojednostavljeno, brzo i pristupačno. Član se može postati bilo kad – jer, kako i sami poručuju, učlanjenje je moguće 365 dana u godini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....