Franjo Matković / promo
"Igra skrivača"

Kako je proteklo snimanje nove kampanje dizajnera Ivana Alduka?

Ivan Alduk, poznat po ženstvenoj i pročišćenoj modnoj estetici, danas je službeno predstavio vizuale za svoju novu kolekciju "Hide & Seek", za aktualnu sezonu jesen/zima 2016./2017. Sinergija cijelog tima talenitranih ljudi koji su sudjelovali na stvaranju rezultirala je atraktivnom i vizualno jakom modnom kampanjom.

Umjetno stvorena kulisa u pepeljastom tonu i efekt "skrivanja" naglasili su naziv kolekcije i vječitu žensku potragu za idealnom haljinom. Tko se sve uključio u potragu i kako je proteklo snimanje nove kampanje, otkrio nam je Ivan Alduk, uoči lansiranja.

Recite mi nešto više o vašoj novoj kolekciji za koju je ovih dana snimljena kampanja?

Kolekcija "Hide&Seek" se sastoji od preko 45 modela i mislim da je riječ o najvećoj kolekciji s Alduk potpisom do sada. Osim klasične svečane mode koja se bazira na kratkim, koktel i dugim haljinama, ovaj put smo naglasak stavili i na dnevni dio kolekcije koji je izrađen od finog viskoznog pletiva. Tunike, haljine, majice, topovi, jakne i hlače će se izvrsno uklopiti i u dnevni stajling naših vjernih, ali i novih klijentica. Večernje i koktel haljine ovog puta dolaze i u modernoj midi dužini. Crno, tamno plavo, bordo, rozo i puder su osnovne boje koje prevladavaju u novoj kolekciji, a posebnost je i čipka s kožnim i laserski vezenim ornamentima koji izvrsno dočaravaju zimsko razdoblje. Kolekcija je jedan estetski nastavak na moj dizajnerski rukopis, ali s mnogo novih elemenata kojima se iznimno veselimo jer su neočekivani, svježi, kreativni a opet vrlo Alduk. Sam naziv kolekcije i kampanje ja baziran na vječnoj potrazi žene za onom savršenom haljinom koja se vrlo često pretvori u igru skrivača, a ja vjerujem da mi s našim modelima u ALDUK Showroomu u Zagrebu ili na našoj web stranici www.alduk.hr u tome možemo mnogo pomoći.

Kako je proteklo snimanje?

Za kampanju je zaslužan mladi, ali iznimno talentirani fotograf Franjo Matković s kojim je uvijek zadovoljstvo raditi. Njegova estetika izvrsno prikazuje modernost i unikatnost mog dizajnerskog potpisa pa se izvrsno nadopunjujemo. Svijetlija i pomalo zimska kulisa izvrsno je akcentirala modele, siluete i teksturu kolekcije, a mladi modeli Mirjam i Arijana iz Talia agencije su doista izvrsno odradile snimanje te vjerujem da će se pojaviti u još nekim našim projektima. Uhodani tim, kao što su edukatorice za kosu Jasmina Salo i Tea Martina Kraševac Furlan iz Keune Akademije te make-up artistica Mihaela Dodić, su dodatno ovo snimanje kampanje učinile uspješnim.

Franjo Matković

Ponovno ste surađivali sa stručnjacima iz Keune Akademije. Kako je došlo do suradnje?

Naša uspješna suradnja traje već tri godine i njihova potpora u Alduk projketima je iznimno bitna i velika. Harmonija cjelokupnog looka i estetike koju želimo prezentirati ovisi o cijelom timu s kojim surađujem stoga je vrhunsko znanje u oblikovanju kose i stvaranju modernih frizura iznimno bitno za ovakva snimanje. Uvijek je dobro imati Keune stručnjake u studiju!

Kako se njihova ideja uklopila u vašu modnu viziju?

Ideje se bruse na zajedničkom sastanku, a prije samog snimanja se dogovaraju svi detalji. Ovaj put smo htjeli imati što prirodniji make -up i frizure stoga je cijelokupan look pomalo nenametljiv, prirodan i svjež. Ta jednostavnost se izvrsno uklopila u posebnost ove modne kampanje.

promo

Koji nas noviteti očekuju za nadolazeću jesen/zimu?

Naša nova kolekcija sadrži mnogo novosti, a jedna od njih je udobno pletivo nosivo u raznim prilikama. Pomalo chic modeli koje je lako kombinirati i koji se lako iz tunike pretvaraju u elegantnu haljinu. Uz to smo se poigrali modelima hlača mrkva kroja koji su kombinirani uz topove i korzete rađene po principu unikatnosti i visoke mode. Nove tkanine, čipke, bogata tekstura ali i kontrasti u bojama ili tkaninama daju jedan novi i svježi prizvuk cijeloj kolekciji.

promo

Linker
20. travanj 2024 11:57